صفحه اصلی / استان ها / سمنان / کشف ۲۷ انبار احتکارکالا در سمنان
کشف ۲۷ انبار احتکارکالا در سمنان

در طرح نظارتی مبارزه با احتکار صورت گرفت؛

کشف ۲۷ انبار احتکارکالا در سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف ۲۷ انبار احتکار، امتناع از عرضه کالا و قاچاق در استان در طرح نظارتی مبارزه با احتکار خبر داد.

احتکار

به گزارش کسب و کار نیوز٫، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها، طرح تشدید مبارزه با احتکار و اخفا، در سطح عرضه به‌صورت برگزاری گشت‌های مشترک اجرا شده است .

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح تشدید فعالیت‌های نظارتی و کشف و ضبط کالای احتکار شده از سطح انبارهای غیرمجاز، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط، متصدیان انبارهای غیرمجاز که با احتکار لوازم‌خانگی، مایحتاج عمومی و لوازم‌یدکی سعی در مختل نمودن بازار و سوءاستفاده از وضع موجود بودند را شناسایی، کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در سال جاری ۲۷ انبار غیرمجاز لوازم‌خانگی، تأسیسات و مصالح ساختمانی، لوازم‌یدکی و کالاهای اساسی، که اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای ضروری و موردنیاز مردم را نموده‌اند، کشف و با تشکیل پرونده به ارزش ریالی بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.