صفحه اصلی / اجتماعی / محیط زیست / ضرورت تلاش بیشتر برای جلوگیری از تخریب محیط زیست
ضرورت تلاش بیشتر برای جلوگیری از تخریب محیط زیست

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد

ضرورت تلاش بیشتر برای جلوگیری از تخریب محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازم است نهایت تلاش برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست به کار گرفته شود تا در مسیر توسعه پایدار حرکت کنیم.

عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست

به گزارش کسب و کار نیوز عیسی کلانتری در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهارکرد: باید به دنبال راهکارهای جدی‌تری برای انجام وظایف خود باشیم علاوه بر این لازم است برای دریافت اعتبارات برنامه داشته باشیم زیرا بدون برنامه، اعتباری به دستگاه‌ها تخصیص نمی‌یابد. با توجه به اینکه درآمدهای کشور به‌هیچ‌وجه کاهش پیدا نکرده است نباید برای دریافت اعتبارات مصوب کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح دریافتی کارکنان سازمان محیط زیست، کمترین میزان در سطح وزارتخانه‌هاست،گفت: با جدیت در تلاش هستیم که به مرور، سطح دریافتی‌ها را تا حداکثر ممکن ارتقا دهیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امریکا هر کاری توانسته کرده و بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید، گفت: اتحادیه اروپا اعلام کرده هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم روزی برسد که به خاطر جمهوری اسلامی ایران در مقابل امریکا بایستیم. مردم ما باید بدانند که به‌جز آمریکا کشورهای دیگر تمایل فراوانی به حفظ برجام دارند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنانش به لوایح چهارگانه FATF اشاره کرد و گفت: کسانی با این لوایح مخالف‌ هستند که منافع‌شان به خطر می‌افتد چون نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست وی با اعلام اینکه به‌ منظور ایجاد هر شغل برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیازمند ۱۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری هستیم، هشدار داد: برای اشتغال حدود چهار میلیون نفر از فارغ‌التحصیلان کشور نیازمند ۴۰۰ میلیارد دلار هستیم و باید فضا برای حضور سرمایه‌گذاران آماده و امن باشد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۰۴؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سرما و یخبندان در ۱۵ استان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.