صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بیشتر نخبه‌های دانشگاه تهران می‌خواهند کارآفرین شوند تا استخدام در دستگاه دولتی

رئیس دانشگاه تهران :

بیشتر نخبه‌های دانشگاه تهران می‌خواهند کارآفرین شوند تا استخدام در دستگاه دولتی

رئیس دانشگاه تهران گفت: نخبه‌های دانشگاه تهران بیشتر در کارآفرینی جریان سازی می‌کنند تا اینکه بخواهند جایی استخدام شوند.

محمود نیلی احمدآبادی (رئیس دانشگاه تهران) در پاسخ به این سوال که آیا آماری دارید؛ مبنی بر اینکه چند درصد از فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاه تهران به عنوان برترین دانشگاه کشور به سطوح مختلف قدرت راه پیدا می‌کنند؟ و از وجود آنان در دستگاه‌ها به عنوان جوانان نخبه استفاده می‌شود، گفت: در همه جا قدرت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و… وجود دارد، اما در خصوص راه پیدا کردن فارغ التحصیلان دانشگاه تهران به سطوح مختلف قدرت آمار دقیقی ندارم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، وی در خصوص حضور نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران در هیات علمی این دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از این فارغ التحصیلان در کابینه فعلی و همچنین اعضای هیات علمی حضور دارند، اما تعداد دقیق‌شان را نمی‌دانم.
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به کارآفرین شدن نخبگان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه گفت: در حال حاضر استخدام دولتی به شدت محدود شده، اما ما از دانشجویان نخبه‌مان به عنوان کارآفرین بهره می‌بریم. این افراد نخبه بیشتر در کارآفرینی جریان سازی می‌کنند تا اینکه بخواهند جایی استخدام شوند، از نظر ما افراد نخبه باید کمک کنند و با کارآفرینی دیگران را به استخدام بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.