صفحه اصلی / سرخط خبرها / بارندگی گلستان را فرا گرفت
بارندگی گلستان را فرا گرفت

بارندگی گلستان را فرا گرفت

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به بارندگی‌ها از دیشب در استان، گفت: سامانه بارشی صبح یکشنبه استان ما را ترک می‌کند.

«محمدرضا رحمان‌نیا» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از عصر دیروز با نفوذ سامانه سرد و ناپایدار شاهد وزش شدید باد و افزایش ابر و بارش‌های پراکنده بودیم. از اوایل شب بارش‌ها شکل منظم‌تری به خود گرفت و بارش به همراه رعد و برق اغلب مناطق استان را فرا گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به این‌که بارندگی‌های مناسبی در سطح استان داشتیم، افزود: در این مدت شاهد کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما بودیم.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به این‌که این سامانه بارشی از صبح فردا یکشنبه منطقه ما را ترک می‌کند، تصریح کرد: در این مدت نیز آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

رحمان‌نیا افزود: با توجه به تداوم کاهش دما، انتظار داریم بارش پراکنده برف را در ارتفاعات استان از جمله شاهوار و درازنو داشته باشیم.

آماده‌باش ۲۰ اکیپ راهداری در محورهای گلستان

«عادل مصدقی» معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن فعالیت سامانه‌های بارش‌زا، از دیروز ۲۰ اکیپ راهداری در آماده‌باش هستند.

وی افزود: نیروهای راهداری در این مدت ضمن گشت‌زنی در محورها، نسبت به کنترل و بررسی وضعیت رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و ترافیک عبوری جاده‌ها و احتمال جاری شدن سیلاب، اقدامات مستمر و بایسته را در جهت باز نگهداشتن جاده‌ها و تداوم در جریان پیوسته ترافیک به عمل می‌آورند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی و از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.