چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / طلا و نقره پرتاب وزنه بین ایرانی‌ها تقسیم می شود
طلا و نقره پرتاب وزنه بین ایرانی‌ها تقسیم می شود

احمدزاده:

طلا و نقره پرتاب وزنه بین ایرانی‌ها تقسیم می شود

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان گفت: گرچه برای اولین بار در مسابقات پاراآسیایی شرکت می کنم اما امید زیادی دارم که با مدال از این مسابقات برگردم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  سارا احمدزاده قهرمان پرتاب وزنه بانوان کشورمان که یکی از شرکت کنندگان ایرانی این رشته در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا می باشد اظهار داشت: رکورد ورودی ام با رکورد نفر اول ورودی تنها ۲ سانت اختلاف دارد اما به امید کسب مدال طلا در این مسابقات حضور یافته ام.

وی افزود: البته اولین رکورد ورودی هم دست یک ایرانی است و رقابت اصلی برای دریافت مدال طلا بین دو شرکت کننده از کشور ایران است و قطعا یکی از ما طلایی می شود و دیگری نقره ای.

قهرمان کشورمان در خصوص تدارکات قبل از حضور در این بازی ها بیان داشت: در طول یک سال گذشته اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و انصافا به خوبی از سوی فدراسیون و کمیته پارالمپیک حمایت شدیم و امکانات خوبی هم در اختیار ما قرار گرفته است. امیدوارم ثمره این اردوهای خوب و امکانات متنوع را با صید مدالهای رنگارنگ در این مسابقات بگیریم.

احمدزاده در ادامه بیان داشت: در بین بانوان تیم ملی دو و میدانی، من تنها ملی پوش تهرانی هستم و این هم باعث می شود که انتظارات از من بالا برود و هم این که برای خودم هم کیف دارد.

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم که کاروان ایران از این مسابقات دست پر برگرشته و حتی المقدور مدال‌های زیادی از این مسابقات به دست آورد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.