صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / قیمت بالای سوخت در مرزها؛ عامل افزایش کارت‌های مهاجر در سیستان و بلوچستان
قیمت بالای سوخت در مرزها؛ عامل افزایش کارت‌های مهاجر در سیستان و بلوچستان

استاندار عنوان کرد:

قیمت بالای سوخت در مرزها؛ عامل افزایش کارت‌های مهاجر در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افکار عمومی به سمت کمبود سوخت در استان سوق داده شده در حالی که در مخازن و جایگاه های سوخت هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان

‌به گزارش کسب و کار نیوز-‌ سید دانیال محبی ‌در سفر به شهرستان فنوج و در جمع معتمدین، بزرگان، بانوان و جوانان شهرستان فنوج اظهارداشت: مرزهای استان سیستان و بلوچستان، سواحل مکران و دشتهای وسیع فرصت‌های بالقوه برای تجارت، گردشگری، صید و صیادی و پرورش شتر است که می تواند زمینه های اشتغال برای جوانان باشد. استاندار در این دیدار به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان فنوج از جمله پرورش شتر اشاره کرد و افزود: این منطقه از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و مردم باید از آن استفاده کنند.

وی افزود: کارت های مهاجر و سوء استفاده برخی افراد برای قاچاق سوخت موجب طولانی شدن صف های سوخت در برخی جایگاهها شده است‌.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  ممکن است به دلیل وسعت و گستردگی استان در برخی شهرستان‌ها گاهی با کمبود سوخت مواجه شویم اما این موضوع به هیچ عنوان دلیلی بر کمبود سوخت در استان نیست.

محبی در پایان گفت: متاسفانه به دلیل قیمت بالای سوخت در مرزها چشم طمع برخی افراد سودجو به جایگاه های توزیع سوخت درون استان دوخته شده و همین امر باعث سرازیر شدن کارت های مهاجر از سایر استان ها به سیستان و بلوچستان شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.