صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / شهدا مرد تحریم‌ها بودند
شهدا مرد تحریم‌ها بودند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

شهدا مرد تحریم‌ها بودند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان این‌که دنیاطلبان شکرگزار نعمت نیستند، شهدا را مرد تحریم‌ها برشمرد و گفت: صدای غرش نور موشک‌های سپاه به سنگر دشمن دون برخورد کرد و انتقام خون شهدای اهواز گرفته شد.

احمدرضا رادان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، احمدرضا رادان در نخستین کنگره ۴۵۶ شهید نیروی انتظامی اظهار کرد: سفر کاروان کربلا پیام‌آور پیام‌های زنده امروزی و فردایی است‌.

وی الگوی شهدا را در انقلاب نهضت عاشورا دانست و با ذکر این مطلب که سربندها و شعارهای جبهه عاشورایی بود، تصریح کرد: الگوی حزب‌الله انقلاب ایران و الگوی مبارزان عراق و سوریه حزب‌الله لبنان است.

رادان با بیان این‌که اگر ادعا داریم الگوی ما سرور و سالار شهیدان است، ادامه داد: برای حسینی‌ شدن امروز باید مثل امام حسین(ع) بود.

وی با اشاره به این‌که شهدای ما اهل دنیا نشدند چراکه اباعبدالله اهل دنیا نبود، تصریح کرد: خانواده شهدای ما هر لحظه شهادت را زیبا می‌بینند چراکه حضرت زینب(س) در کربلا چیزی جز زیبایی ندید.

رادان با ذکر این مطلب که دنیاطلبان شجاعانه به دنبال معصیت می‌روند و کشتن انسان برای آنان فیض است، اضافه کرد: دنیاطلبان در برابر دشمن ذلیل و ترسو هستند اگر کسی در برابر دنیا سر خم کند کسی بوده که دنیاطلب است این در حالی‌است که حسینی بودن دل از دنیا بریدن است.

رئیس مرکز مطالعات ناجا با ذکر این مطلب که دنیاطلبان شکرگزار نعمت نیستند، شهدا را مرد تحریم‌ها برشمرد و گفت: صدای غرش نور موشک‌های سپاه به سنگر دشمن دون برخورد می‌کند و انتقام خون شهدای اهواز گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در اوایل جنگ تحمیلی سیم خاردار را وارد می‌کردیم، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) بلا را رسیدن به ولا می‌دانست.

وی با اشاره به این‌که در نزد دنیاطلبان، دشمنان عزیز و ستوده شده و مردم خوار هستند، اضافه کرد: عرفای ما دنیاطلبان را احمق نام نهادند این در حالی‌است که در مقابل دنیا برای مومن قبر تلقی می‌شود.

رادان با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: در شرایطی قرار داریم که سه ضلع توطئه اقتصادی، امنیتی و سیاسی بر علیه کشور در حال اجراست لذا آنچه جلوی توطئه دشمنان را می‌گیرد وحدت و یکپارچگی سه ضلع مردم نیروهای مسلح و دولت است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه دشمن در توطئه اهواز کاری از تبار خوارج و داعش را انجام داد، اضافه کرد: کشور ایران مرکز تجمع داعشی‌ها را در کنار فرات بمباران کرد.

وی با اشاره به اینکه حسینی‌ها باید جز راسخون باشند، تصریح کرد: راسخون کسانی هستند که در برابر دشمن سر پایین نمی‌آورند.

وی با اشاره به رشادت سیدنورخدا موسوی در مقابله با گروهک ریگی، اضافه کرد: در رزم سیدنورخدا با گروهک تروریستی عبدالملک ریگی سیدنورخدا را دیدم که در جلوی گروهان در یک ستون حرکت می‌کرد و به جای دلهره لبخند بر صورت داشت و قدم‌های وی همانند قدم‌های راسخون بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.