صفحه اصلی / سرخط خبرها / تورهای ارزان و تماشایی برای تعطیلات پاییزی پیش رو
تورهای ارزان و تماشایی برای تعطیلات پاییزی پیش رو

تورهای ارزان و تماشایی برای تعطیلات پاییزی پیش رو

برای لذت بردن از عاشقانه‌ترین فصل سال و آب و هوای متفاوت پاییزی می توانید با بهترین و ارزان ترین قیمت به بهترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری سر بزنید.

سفر به سرزمین همبرگرهای خوشمزه با تور صربستان

تور صربستان ، آغاز سفر به سرزمین‌های اروپای شرقی و ثبت تجربه‌ای جالب و ماندگار است. اگر به طبیعت علامقند هستید با یک همسفر ماجراجو به بلگراد بروید و شیفته‌ی طبیعت زیبا و معماری این شهر شوید. شهری که با تغییر و تحول‌های اساسی تاریخی نشانه‌های خیره‌کننده و جذابی را در دل خود جای داده است.
بدون هیچ نگرانی، پس از تنظیم برنامه‌های سفر با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر، با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر و بدون ویزا راهی صربستان شوید و با نگاهی به فهرست هتل‌های لوکس و با امکانات بلگراد بر روی وب سایت مقتدر سیر یکی از هتل‌های با استاندار‌دهای بالا را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که مسافران تورهای مقتدر سیر در همه‌ی هتل‌ها میهمان صبحانه‌های صربی هتل هستند و هیچ هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند.

ویرلن

لازم است در مورد خوراکی‌های صربستان این آگاهی را هم داشته باشید که همبرگر صربی مشهورترین ساندویچ‌های اروپایی است که همه‌ی اروپایی‌ها حداقل یک‌بار در ماه برای خوردن این خوشمزه‌ی گوشتی به بلگراد می آیند.
برای سوغاتی خریدن و خرید شخصی به خیابان کنز میخایلوا سری بزنید، دیدن فروشگاهای اروپایی این خیابان با آخرین مد اروپا جذاب است. موزه یوگوسلاوی را هم ببینید و چرخی در تاریخ پر فراز و نشیب یوگوسلاوی و در نهایت داستان ظهور صربستان بزنید.
سفر به این نقطه از جهان جذاب است، برنامه‌های خود را تنظیم کنید و تعطیلات پیش‌رو را در صربستان بگذرانید.

خوراک ماهی کباب در ساحل‌های آرام با تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر پاییزی شما است، این انتخاب وقتی بهتر می‌شود که به همراه فرزندانتان راهی شوید.
در این شهر زیبای بندری، پر است از هتل‌های زیبای چهار و پنج ستاره‌ی لوکس که بهترین فضاهای خود را برای بازی، تفریح و سرگرمی کودکان و البته بزرگسالان فراهم کرده‌اند.
سواحل زیبای ماسه‌ای و صخره‌ای کوش آداسی را معروف کرده است، ساحل کادینلاردنیزی جذاب‌ترین آنها است که به سادگی می توانید در آنها شنا، غواصی و اسکی روی آب انجام دهید و از تعطیلاتتان لذت ببرید، حمام آفتاب را فراموش نکنید و بعد از آن هم در رستوران‌های ساحلی حتما ساندویچ ماهی کبابی کوش آداسی و نوشیدنی خنک سفارش دهید.
نگران تغییرات فصلی و یا کاهش دما در این فصل نباشید. امکانات و تجهیزات برخی هتل‌ها آنقدر پیشرفته است که شما به سادگی فصل را فراموش می‌کنید و از همه ی سرگرمی‌های آبی لذت می‌برید.
استخر آب گرم و گرم‌کننده‌های محیطی فقط بخشی از امکانات پیش‌بینی شده در فضاهای هتل‌هاست. گاهی وقت‌ها مسافران از ابتدا تا انتهای سفر در هتل‌ها می‌مانند و کاملا استراحت می‌کنند و از تفریحات هتل استفاده می‌کنند.
اگر کمی از استراحت خسته شدید، به بازار کوش آداسی سر بزنید. بهترین خرید سوغاتی و ارزان‌ترین خریدهای شخصی‌تان را در این نقطه می توانید انجام دهید.
فرصت را از دست ندهید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای خرید تورتان هماهنگ کنید.

قایق‌سواری و حمام گل با تور بدروم

تور بدروم هم مثل دیگر سفرهای ساحلی در ترکیه، انتخاتب درستی در پاییز است و شما با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید در بهترین هتل‌ها اقامت کنید و از امکانات آنها استفاده کنید. اینجا جذابیت پنهانی دارد که با ورود به آن مخصوصا که این شهر ییلاقی، هتل‌های لوکس پنج ستاره خوبی دارد، اینجا ییلاق مردم اروپا و خود مردم ترکیه است، به همین دلیل امکانات گردشگری و تفریحی خوبی را فراهم کرده است.
در همه‌ی هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر خدمات سرویس غذا و نوشیدنی رایگان و ۲۴ ساعته هستند، به وب‌سایت آژانس مقتدر سیر سر بزنید ببینید تا بهترین هتل را انتخاب کنید و به همراه کودکان در هتل‌های با پارک‌های بچگانه و امکانات کودکان مقیم شوید.

ویرلن

به بخش قدیمی شهر بروید، خانه‌هایی با دیوار‌های سفید که کنار هم ردیف شده‌اند و در امتداد یک ردیف به بندر می‌رسند، در بندر به دیدن قلعه باستانی و زیبای سنت پیتر بروید. اگر در غروب آفتاب، آنجا باید منظره زیبایی را می‌بینید.
بدروم تور‌های قایق سواری خوبی دارد، که با کمک آن تورها می‌توانید سری هم به مارماریس بزنید و ساعتی را حمام گل بگیرید.
حمام گل بدروم دریاچه‌های بهداشتی هستند که برای درمان و بهبود وضعیت پوستی و درمان‌های استخوانی پیشنهاد می‌شود. این تجربه‌سی بامزه را از دست ندهید.
برای خرید و تماتشای صنایع دستی مختلف و همین‌طور خریدن ادویه‌های رنگارنگ ترکی، حتما به بازار بدروم بروید، هم با قیمتی خوب سوغاتی بخرید و هم از نزدیک با مردم مهربان بدروم معاشرت کنید. برندها هم فروشگاه‌های جذابی در مرکز خرید زیبای پالم مارینا دارند که می توانید از آنها هم خرید کنید.
برای همراهی تور بدروم ، از آژانس مقتدر سیر کمک بگیرید و در اولین فرصت میهمان آن شوید.

سفر به پایتخت نوشیدنی‌ها و پیراشکی‌های روسی با تور ارمنستان

تور ارمنستان یکی از ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری است، که اتفاقا در فصل پاییز مناسب‌تر هم می‌توان به آن سفر کرد. فرهنگ نزدیک به ایرانی‌ها شما را آنقدر شیفته‌ی سفر به ایروان می‌کند که فکر می کنید سالهاست در این شهر زندگی می‌کردید.
ایروان پایتخت جذاب نوشیدنی‌های سنتی ارمنی و پیراشکی‌های روسی است. خوشمزه فروشی‌های خیابانی را از دست ندهید و ساعت ها پیاده‌روی در خیابان‌ها را با خوردن خوراکی‌های آنها جذاب‌تر کنید.
ارمنستان اولین کشور مسیحی دنیا است که پر از شگفتی معماری‌های سنگی و کلیساهای عظیم و چشم نواز است. دست‌ساخته‌های سنگی و چوبی بسیاری را می‌توانید به عنوان سوغاتی و یادگاری جذاب از آنجا بخرید.
فصل پاییز زمان مناسبی است که به بهترین قمیت در هتل‌های چهار و پنج ستاره اقامت کنید و با وسایل نقلیه‌ی ارزان شهر را بگردید.
ازجذابیت‌های دیدنی ارمنستان طولانی‌ترین تله‌کابین دنیا، بزرگترین کارخانه‌های نوشیدنی و فروشگاه‌های بزرگ مد لباس است که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. حتما به دیدن بزرگترین کلیساهای سنگی ایروان هم بروید و چند ساعتی را برای آشنایی با تاریخ این سرزمین در موزه‌ی ملی ارمنستان بگذرانید.
فرصت را از دست ندهید و همین الان با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تعطیلات پیش‌رو را در ایروان بگذرانید.

اقامت در کلبه‌های چوبی ساحلی و جنگلی با تور ویتنام

ویتنام، که خیلی از تصورات گردشگری در ایران به‌دور است، یکی از جذاب‌ترین مقاصد طبیعی و گردشگری است. کشوری ساحلی که شما با بهترین قیمت می‌توانید تجربه‌های تابستانه در آن داشته باشید، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای پاییزی است.
پاییز فصل شکست قیمت‌هاست، ارزانی این سفر، همیشه ویتنام را به انتخاب اول توریست‌های اروپایی تبدیل کرده است، وقتی با قیمت‌های ارز‌ان روبه‌رو می‌شوید، خیلی ساده می‌توانید در هتل‌های ساحلی مشهور ویتنام اقامت و از جذابیت‌های توریستی اینجا استفاده کنید. اقامت در هتل‌های ساحلی به شما این فرصت را می دهد که در آرامش استراحت و خدمات ماساژ و یا بازی‌های آبی دریافت کنید.

ویرلن

اگر خیلی به جزییات سفر در ویتنام آشنا نیستید، سری به وب سایت آژانس مقتدر سیر بزنید و براساس برنامه‌های دقیق تورهای ویتنام مسافر آن شوید. پیشنهاد ویژه‌ی ما همراهی با گردش در تورهای Cham است. مجموعه‌ای از ۸ جزیره است که فرصت طبیعت‌گردی در بکرترین منطقه‌های ساحلی را به شما می‌دهد، در کلبه‌های چوبی و زیبای ساحلی بمانید و از منظره‌ی آبی دریا و آرامش ساحل لذت ببرید.
قایق‌سواری در آبی‌های نیلگون به تنهایی و ماندن در میانه‌ی آب و آفتاب گرفتن، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین تفریحی است که شما بدون نگرانی به آن دست پیدا می‌کنید.
به سادگی با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر مدارک اخذ ویزای ویتنام را ارئه دهید و به سادگی در اولین فرصت مسافر تور ویتنام شوید.

منبع : ویرلن

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.