صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / انتقال پیام اجتماع بزرگ اربعین در سطح دانشگاه ها اهمیت ویژه دارد
انتقال پیام اجتماع بزرگ اربعین در سطح دانشگاه ها اهمیت ویژه دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی در نشست خبری ستاد ملی اربعین دانشگاهیان:

انتقال پیام اجتماع بزرگ اربعین در سطح دانشگاه ها اهمیت ویژه دارد

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: در فضای فرهنگی دانشگاه‌ها شاهد انتقال پیام اجتماع بزرگ اربعین هستیم و این برای جامعه دانشجویی بسیار اهمیت دارد.

بین الحرمین در اربعین حسینی - کربلا

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست خبری ستاد ملی اربعین دانشگاهیان اظهار کرد: با تلاش تمامی نهادهای مربوط به حرکت عظیم اربعین شاهد یک رخ داد بزرگ فرهنگی هستیم که امید است به اعتلای جریان فرهنگی بیش از گذشته کمک کند.

وی افزود: رویداد مهم اربعین از جنبه‌های مختلف قابل‌تحلیل بوده که نه‌تنها یک راهپیمایی نمادین نیست بلکه پیام‌های بسیاری در عرصه جهانی و بین‌المللی دارد.

دکتر غفاری ادامه داد: در این حرکت عظیم نقش دانشجویان از تأثیرگذاری بسیاری برخوردار بوده چراکه هرگاه به جوانان اعتماد شد شاهد آن بوده‌ایم که اثرگذاری ویژه‌ای در بدنه اجتماعی کشور دارد.

وی بیان کرد: در فضای فرهنگی دانشگاه‌ها شاهد انتقال پیام اجتماع بزرگ اربعین هستیم که ازاین‌جهت برای جامعه دانشجویی بسیار اهمیت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تأکید کرد: تعامل و همکاری بخش‌های فرهنگی دانشگاه‌ها٬ بسیج دانشجویی٬ تشکل‌های دانشجویی و نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری می‌تواند در هرچه بهتر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی کمک کند تا به توفیق الهی آثار مورد انتظار را از نزدیک مشاهده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، وی در پایان اذعان داشت: برای تسهیل سفر دانشجویان در اجتماع عظیم اربعین تمام دستگاه‌های کشور باید بیشترین اهتمام خود را به‌کارگیرند تا به‌عنوان الگوی مهم شاهد رقم خوردن فعالیت‌هایی از این قبیل در زمینه‌های فرهنگی باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.