صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / مسئول حقیقی و مجازی بلای جان کشتی!

مسئول حقیقی و مجازی بلای جان کشتی!

یکی از افراد با سابقه کشتی که سعی می‌کند افتخارات بدست آمده طی یکی دو سال اخیر را به نام خود تمام کند، علی‌رغم اینکه میدان زیادی به وی برای فعالیت داده شده، اما ظاهر و باطن او در فضای حقیقی و مجازی کاملا در تضاد است.

قهرمانی تیم ملی کشتی فرهنگی در بازی آسیایی جاکارتا 2018

به گزارش کسب و کار نیوز، در شرایطی که اکثر امور فنی و اداری فدراسیون کشتی به اهالی این رشته سپرده شده، نگاهی به عملکرد یکی از افراد با تجربه و پا به سن گذاشته نشان می‌دهد این فرد بارها چه در فضاهای دوستانه و خصوصی و چه در ملاء عام و مخصوصا دنیای مجازی بدنبال تسویه حساب های شخصی است.

این فرد کارکشته حتی در حین مسابقات بین‌المللی بجای تمرکز بر امور فنی تیم‌های تحت رهبری‌اش، اقدام به گرفتن عکس و فیلم و انتشار آن در صفحه مجازی مورد نظرش می‌کند. در این میان بسیاری از افراد مسئول در کشتی از مربیان و اعضای کادر فنی گرفته تا پزشک و ماساژور و تدارکات از نحوه برخورد این فرد و الفاظ بکار رفته از او که کاملا در تضاد با روح پهلوانی ورزش کشتی است، بارها گلایه کرده‌اند.

در شرایطی که فدراسیون کشتی با انواع و اقسام مشکلات مالی طی سال‌های اخیر و مخصوصا در چند ماه گذشته و پس از افزایش شدید نرخ ارز روبرو بوده، اما برای این فرد نیز باید به هر شکل ممکن در هتل‌های خارجی اتاق سینگل رزرو شود!

امید است با ورود جدی مدیریت فدراسیون کشتی، این روند متوقف شود در غیر اینصورت باید شاهد اتفاقات ناگوار و ایجاد اختلاف و تبعیض در کشتی باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.