چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۴۰۰۱و ایزو۱۸۰۰۱ توسط صندوق احیا
دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۴۰۰۱و ایزو۱۸۰۰۱ توسط صندوق احیا

دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۴۰۰۱و ایزو۱۸۰۰۱ توسط صندوق احیا

صندوق احیا در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات و همچنین بهبود و اصلاح فرآیندها و اقدامات اجرایی، موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ OHSAS شد.

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط‌عمومی صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، این مجموعه در راستای ارتقای استانداردهای مدیریت کیفیت اقدام به دریافت استاندارد ایزو ۹۰۰۱ کرده است.

این استاندارد سیستم مدیریت کیفیت به دنبال ایجاد سیستم و چارچوبی برای مدیریت کردن فرایند کیفیت یک سازمان است. از مواردی که در ایزو ۹۰۰۱ بسیار حائز اهمیت است، تفکر سیستمی و رویکرد فرآیند است. استاندارد ایزو ۹۰۰۱ دارای الزاماتی است که با اجرای آن شرکتها به مشتریان خود نشان می‌دهند خدمات و کالاهای آن ها از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

این استاندارد سازمان را در قالب یک سیستم می بیند و با نگاه فرآیندگرا به سازمان سعی می کند، ارتباط مطلوبی را بین واحدهای سازمان ها ایجاد کند تا علاوه بر بهبود ارتباطات سازمان و کیفیت این ارتباطات، بتوان خدمات بهتری را نیز به مشتری ارائه کرد .

همچنین استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت زیست محیطی) و OHSAS ۱۸۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی پس از استاندارد ایزو ۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت) از شناخته شده ترین و کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی بین المللی در ایران هستند در همین راستا صندوق احیا در جهت ارتقای سطح عملکردی خود پس از پیاده‌سازی الزامات ایزو ۹۰۰۱، به پیاده سازی الزامات ایزو ۱۴۰۰۱ و OHSAS ۱۸۰۰۱ نیز می پردازد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.