صفحه اصلی / سرخط خبرها / با اجرای نمایش آیینی مذهبی در منطقه نارمک تهران
با اجرای نمایش آیینی مذهبی در منطقه نارمک تهران

دومین درخشش شاهرودیها درتهران

با اجرای نمایش آیینی مذهبی در منطقه نارمک تهران

شاهرود - حسین بابامحمدی :نمایش آیینی ؛مذهبی "آرزوی باران" کاری از گروه آیینی ؛مذهبی عرفان و کانون بسیج هنرمندان شاهرود در منطقه نارمک تهران برگزار؛ که این نمایش با استقبال کم نظیر تهرانی ها مواجه شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: این نمایش به همت هیئت آیینی، مذهبی عرفان، بسیج هنرمندان شاهرود، وهیئت حضرت ابوالفضل (ع) منطقه ۸ ناحیه ۴ تهران برگزار گردید.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این برنامه از شیوه‌های نوین چندرسانه ای استفاده شده و تلفیقی از نماهنگ، نریشن و مداحی است و سبک نسبتاً جدیدی در این عرصه به شمار می آید.
اعتماد تصریح کرد: در این نمایش که بیش از ۶۰ نفر از بازیگران و عوامل نقش دارند، چندین وداع در وقایع عاشورا، شهادت حضرت علی اصغر(ع)، اسرای کربلا، رسالت حضرت زینب (س) و ظلم‌هایی که بر اهل بیت (ع) روا شد به نمایش گذاشته شد مسئول بسیج هنرمندان ادامه داد: این نمایش حاصل تلاش چندین ماهه هنرمندان هیئت مذهبی عرفان با مدیریت محمود ملکی و بسیج هنرمندان و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود می‌باشد.ضمنا این نمایش به شکل خیابانی ،دهه آخرصفردرمشهد برگزارمیگردد.

همچنین مطالعه کنید:

رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ایران به عنوان سومین تولید کننده بزرگ اوپک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.