صفحه اصلی / دسته بندی نشده / پیشتازی نامزد حزب کارگر برزیل در نطرسنجی‌ها
پیشتازی نامزد حزب کارگر برزیل در نطرسنجی‌ها

پیشتازی نامزد حزب کارگر برزیل در نطرسنجی‌ها

براساس نظرسنجی اخیر صورت گرفته، مشخص شد که کاندیدای حزب چپگرای برزیل می‌تواند در صورت برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ماه آتی میلادی کاندیدای راست افراطی را شکست دهد.

کاندیداهای انتخابات برزیل

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس نظرسنجی موسسه داتافولها، درصورت برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل، فرناندو حداد، فرماندار سابق سائوپائولو و کاندیدای حزب چپگرای کارگر می‌تواند ۴۵ درصد آرای مردم را به دست آورد و خائر بولسونارو، کاندیدای حزب راست افراطی تنها ۳۹ درصد را از آن خود می‌کند.

مابقی شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند که تصمیمی برای شرکت در این انتخابات ندارند یا رای سفید می‌اندازند؛ حضور در انتخابات در برزیل اجباری است.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل در صورتی که هیچ یک از کاندیداها نتوانند آرای لازم را در دور نخست که هفتم اکتبر است، به دست بیاورند، برگزار می‌شود و چنین انتظاری هم می‌رود.

بولسونارو همچنان در نظرسنجی‌ها پیشروی دور اول انتخابات است و ۲۸ درصد آرا را از آن خود کرده و حداد نیز ۲۲ درصد را از آن خود کرده است.

سیرو گومز، پوپولیست چپ میانه ۱۱ درصد و جرالدو آکمین، کاندیدای دوستدار اقتصاد نیز ۱۰ درصدی است.

نظرسنجی داتافولها با حضور ۹۰۰۰ برزیلی از سراسر این کشور در بازه زمانی چهارشنبه تا جمعه برگزار شد.

فرناندو حداد اوایل ماه جاری میلادی جایگزین لوئیس ایناسیو لولاداسیلوا، رئیس جمهوری محبوس برزیل برای انتخابات ریاست این کشور شده است.

حداد قول داده تا با رویکردی عملگرا کشورداری کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.