صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم/ امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد
هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم/ امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد

هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم/ امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد

ملی پوش پیشین فوتبال ایران با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار با دبیرکل فدراسیون از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.

وحید هاشمیان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید هاشمیان امروز (یک‌شنبه) با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کرد. 

وی در خصوص شرایطی که برای تیم‌های ملی فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی در نظر گرفته شده است، گفت:حدود هشت سال پیش بود که آخرین بار به مرکز ملی فوتبال آمدم و باید بگویم این مجموعه دچار تحولات اساسی شده است.از دید من، امکاناتی که برای بازیکنان کلیه تیم‌های ملی در نظر گرفته شده است، بسیار مطلوب و مثمر ثمر است.

وی در ادامه بیان کرد: از بخش‌های مختلف مدیریت، ارزیابی، برنامه ریزی، مکان‌های تمرینی، ساختمان پک که به طور اختصاصی برای تیم‌های ملی در نظر گرفته شده و  بسیار مدرن بود، بازدید داشتم. همچنین از ساختمان فوتسال، سالن فوتسال و کفپوش این سالن بازدید کرده و معتقدم امکاناتی که برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده بسیار مناسب بود. همانطور که گفتم نسبت به آخرین باری که به این محل آمدم، تغییرات زیادی صورت گرفته است. از سوی دیگر، نسل جدید فوتبالی وارد فدراسیون شده که اتفاق بسیار خوبی است و به سهم خود از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. امروز من در مرکز ملی فوتبال با جمعی از دوستان و هم تیمی‌های سابقم دیدار کردم که حضور این نفرات در مجموعه فدراسیون فوتبال می‌تواند اتفاق بسیار مناسبی باشد.

هاشمیان افزود: شاید کسی از بیرون متوجه نشود که برای برگزاری یک اردو چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما آن چه من در مرکز ملی فوتبال دیدم مجموعه‌ای از فرآیندهای قابل توجه در بعد امکانات و برنامه ریزی بود که امیدوارم در نهایت به پیشرفت فوتبال ما کمک کند. فوتبال ما، تیم اول آسیاست و باید تلاش کنیم که هم سطح توقعات، امکانات داشته باشیم. شخصا آرزو دارم روزی شرایطی فراهم شود که همه باشگاه‌های کشور ما هم امکانات خوبی داشته باشند و بر اساس استانداردها پیش بروند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.