صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / مایکروسافت دیگر از نسخه کلاسیک برنامه اسکایپ پشتیبانی نمی کند
مایکروسافت دیگر از نسخه کلاسیک برنامه اسکایپ پشتیبانی نمی کند

مایکروسافت دیگر از نسخه کلاسیک برنامه اسکایپ پشتیبانی نمی کند

مایکروسافت دیگر از نسخه کلاسیک برنامه اسکایپ پشتیبانی نمی کندکالاسودا_ خبری که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که شرکت مایکروسافت دیگر از نسخه کلاسیک برنامه اسکایپ پشتیبانی نخواهد کرد و از کاربران خود درخواست کرده تا نسخه 8 این برنامه را نصب و از آن استفاده کنند.

توضیحات شرکت مایکروسافت در مورد برنامه اسکایپ
شرکت مایکروسافت در خبری اعلام کرده که دیگر از نسخه ۷ این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد و این حرکت از روز ۱ نوامبر آغاز خواهد شد. این موضوع از یک نوامبر برای کاربران دسکتاپ و از ۱۵ نوامبر برای کاربران تبلت و لپ تاپ اجرایی خواهد شد. این شرکت در پیامی اعلام کرده است : « اگرچه کاربران می توانند به استفاده خود از نسخه قدیمی ادامه دهند ولی ما به آنها پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از هر گونه اختلال از نسخه جدید استفاده کنند.

داستان اسکایپ از سال گذشته آغاز شد که طراحی تازه ای برای این برنامه به بازار عرضه کرد. هدف اصلی این برنامه از این تغییرات جذب مخاطبان جوان به این برنامه و ایجاد یک فضای جدید و شیک برای کاربران قدیمی این نرم افزار است.

زمان شروع تغییرات برنامه اسکایپ
سال گدشته اسکایپ برنامه تغییرات خود را شروع کرد و سعی داشت تا یک حد وسط و مناسب برای این برنامه شکل دهد. ماه گذشته این شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد نسخه قدیمی را تا مدت زمان کوتاهی فعال نگه دارد تا بتواند نسخه جدید را برای استفاده آماده کند. اوایل این ماه شرکت مایکروسافت باز هم تغییراتی در طراحی برنامه اسکایپ اعمال کرد و این بار هدف اصلی جذب مخاطبان کنونی به نسخه جدید برنامه اسکایپ بود.

زمان خداحافظی با نسخه قدیمی اسکایپ فرا رسیده است
حالا به نظر می رسد که مایکروسافت آماده خداحافظی با نسخه قدیمی برنامه اسکایپ است حتی اگر این موضوع به این معنی باشد که تغییراتی در برنامه اعمال کند. هنور مشخص نیست که نسخه قدیمی اسکایپ بعد از عدم پشتیبانی مایکروسافت تا چه زمانی به فعالیت خود ادامه دهد ولی به نظر می رسد که این موضوع فقط برای مدت زمان کوتاهی ادامه داشته باشد.

قطعا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد اسکایپ خواهیم شنید و تصمیم های مایکروسافت در مورد این برنامه می تواند جالب توجه باشد.

نسخه جدید اسکایپ به گونه ای طراحی شده که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.