صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ارائه گزارش ۶ ماهه چهارم و پنجم کمیسیون امنیت درباره برجام به هیات رییسه

ارائه گزارش ۶ ماهه چهارم و پنجم کمیسیون امنیت درباره برجام به هیات رییسه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش‌ شش ماهه چهارم و پنجم کمیسیون درباره اجرای برجام به هیات رییسه جهت قرائت در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کمیسیون امنیت ملی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی گزارشی از روند اجرای برجام مورد بررسی قرار گرفت تا در صحن مجلس قرائت شود.

وی افزود: این گزارش علاوه بر مقدمه مشتمل بر ۹ سرفصل است که شامل اجرای تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران، مواضع و گزارشات آژانس بین‌المللی اتمی، وضعیت تحریم‌ها، موارد بدعهدی و نقض و خروج آمریکا از برجام، مواضع و اقدامات متقابل ایران، مواضع و اقدامات اتحادیه اروپا و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و همچنین پیشنهادات می‌باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که قرار است این کمیسیون فردا نشست مشترکی با حضور سفرای حوزه اتحادیه اروپا در ایران برگزار کند. در این نشست لزوم تقویت همکاری و دیپلماسی پارلمانی، روابط ایران و اروپا و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.