چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی قبل از المپیک جوانان
آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی قبل از المپیک جوانان

آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی قبل از المپیک جوانان

آخرین روز از اردوی تیراندازان ایران اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین امروز در محل فدراسیون تیراندازی انجام شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آخرین روز از اردوی تیراندازان ایران اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین امروز یکشنبه در محل سالن تیراندازی ۸۰ خط ورزشگاه آزادی انجام شد. تیراندازی ایران در این بازی‌ها دو نماینده در تفنگ و تپانچه دارد.

امیرسیاووش ذوالفقاریان در ماده تفنگ ۱۰ متر و عرفان صلواتی در تپانچه بادی ۱۰ متر نمایندگان تیراندازی ایران در المپیک آرژانتین هستند. این دو جوان توانسته‌اند برای اولین بار در تاریخ تیراندازی به طور مستقیم سهمیه المپیک کسب کنند.

صلواتی با کسب مدال نقره  تپانچه بادی مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا و ذوالفقاریان با کسب عنوان پنجمی تفنگ بادی این مسابقات توانستند سهمیه المپیک جوانان را کسب کنند.

در این اردو تیراندازان اعزامی به آرژانتین در کنار ملی‌پوشان دیگر به عنوان حریف تمرینی به تمرین پرداختند. آرمینا صادقیان، امیر محمد نکونام و چند تیرانداز جوان دیگر به عنوان حریف تمرینی در این اردو حضور داشتند.

هدایت تیراندازان ایران در آرژانتین به عهده ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تفنگ است.

در این اردو سماکین سرمربی خارجی تیم ملی تپانچه ایران نیز حضور داشت. علی دادگر رییس فدراسیون و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی هم از این اردو بازدید کردند.

بازی های المپیک جوانان از ۱۰ تا ۲۰ مهرماه در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود. ملی پوشان تیراندازی ایران در روزهای ۱۵ مهرماه در رشته تفنگ و ۱۸ مهرماه در رشته تپانچه به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.