چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / دسته بندی نشده / یوسف‌زاده: هیچ بهانه‌ای کم‌کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی‌کند
یوسف‌زاده: هیچ بهانه‌ای کم‌کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی‌کند

یوسف‌زاده: هیچ بهانه‌ای کم‌کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی‌کند

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی گفت:با توجه به حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک، هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری جودوکاران در جاکارتا وجود دارد.

جودوی نابینایان و کم بینایان

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم جودوی نابینایان و کم‌بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این تیم برای حضور قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی مدت یکسال است که در اردوی آمادگی بسر می‌برد و ۱۳ مرحله اردو را پشت سر گذاشته است. البته پیش بینی این که از ۷ جودوکار اعزامی به این بازیها به چند مدال دست پیدا کنیم کار سختی است، اما به هر صورت با حمایت خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از تیم جودو داشته، هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری و عدم نتیجه‌گیری در جاکارتا وجود ندارد.

وی گفت: در بازیهای پاراآسیایی اینچئون که با ۷ جودوکار و تیم کامل در بازیها شرکت کردیم موفق به کسب ۳ نقره و ۳ برنز شدیم، سعی داریم در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی به نتایج بهتر از دوره قبل دست پیدا کنیم. هر چند جودو نابینایان و کم‌بینایان در آسیا رشد زیادی داشته و مدال گرفتن با این شرایط به راحتی امکانپذیر نیست.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان از میثم بین‌طبا ۶۰ کیلوگرم، رضا غلامی ۶۶ کیلوگرم، علی خجسته ۷۳ کیلوگرم، امیر جعفری ۸۱ کیلوگرم، وحید نوری ۹۰ کیلوگرم، احسان موسی نژاد ۱۰۰کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده ۱۰۰+ به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نام برد.

حاج یوسف‌زاده با بیان این که انتظار کسب یک مدال طلا را در این دوره از بازیهای پاراآسیایی داریم، خاطرنشان کرد: هر چند جودوکاران اعزامی به این دوره از بازیها از آمادگی بالایی برخوردارند و نسبت به دوره قبل شرایط بهتر است، اما با حضور جودوکاران صاحب نامی از کشورهای ازبکستان، کره‌جنوبی، مغولستان و تک مهره‌هایی از قزاقستان انتظار داریم از ۷ جودوکار اعزامی به این بازیها حداقل به یک مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که نسبت به دوره قبل چقدر تیم جوان شده است، افزود: نسبت به دوره قبل در تیم جوانگرایی شده و تغییرات زیادی درترکیب تیم ایجاد شده است، به هر صورت برای موفقیت این تیم تلاش زیادی صورت گرفته اما امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را در این دوره از بازیها در بخش انفرادی و تیمی کسب کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.