صفحه اصلی / سرخط خبرها / مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود
مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود

مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود

رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و تا پایان مهرماه کل طلب آنان پرداخت می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ‌اطلاع‌رسانی،‌ روابط‌ عمومی‌ و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، «محمدباقر نوبخت»‌ افزود: مبلغ ۱۰ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان تا تاریخ چهارم مهر ماه به گندم کاران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت طلب گندم کاران از دغدغه های جدی دولت است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان نیز پرداخت شود.
رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: کل مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد تعهد این سازمان مندرج در مصوبه هیات وزیران به طور کامل پرداخت شده است.
نوبخت با بیان این که از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل هدفمندی یارانه‌ها تاکنون دو هزار میلیارد تومان پرداخت شده است،‌ افزود: همچنین کل اعتبار تخصیص یافته از محل هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان متعلق به ماه‌های اردیبهشت، ‌خرداد و تیرماه است.
وی تصریح کرد: پیگیری برای ابلاغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی مطابق مصوبه دولت در حال انجام است.
رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه، کل مبلغ باقی‌مانده از مطالبات کشاورزان را دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌ شود امسال اندکی کمتر از ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شود که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.