صفحه اصلی / استان ها / سمنان / کنترل مناطق بالادستی سدها تشدید می‌شود

کنترل مناطق بالادستی سدها تشدید می‌شود

وزیر نیرو‌

به گزارش کسب و کار نیوز، حیدریان مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان در حاشیه این بازدید گفت: دکتر اردکانیان به همراه دکتر کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان، فرماندار و جمعی از مسئولان علاوه بر افتتاح چند پروژه از پروژه آبرسانی از بند انحرافی سیمین ‌ دشت به گرمسار که به روش bot در حال انجام است بازدید کردند.

وی افزود: هدف از اجرای پروژه آبرسانی از بند انحرافی سیمین ‌ دشت به گرمسار تامین آب شرب و صنعت مطمئن و پایدار برای شهرهای گرمسار آرادان و ایوانکی به میزان دو هزار و ۱۰۶ میلیون مترمکعب است.

وی فزود : خط انتقال فولادی به قطر ۱۰۰۰ میلی‌متر به طول سه کیلومتر، خط انتقال فولادی به قطر ۸۰۰ میلی‌متر به طول ۳۲ کیلومتر، پوشش داخلی اپوکسی و خارجی پلی اتیلن سه لایه، احداث دو واحد نیروگاه برق آبی به ظرفیت کلی ۲٫۵ مگاوات، سیستم آبگیری از بند انحرافی سیمین‌دشت به ظرفیت هزار لیتر بر ثانیه، ۲ واحد مخزن فشار شکن ،طراحی و اجرای سیستم حفاظت کاتدیک سیستم‌های تقلیل فشار و ابنیه از ظرفیت‌های فنی این پروژه است. .

مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه این پروژه تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ادامه داد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.