صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / وقایع دقاع مقدس باید در کتاه‌ها و اسناد ثبت شود
وقایع دقاع مقدس باید در کتاه‌ها و اسناد ثبت شود

وزیر علوم در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم:

وقایع دقاع مقدس باید در کتاه‌ها و اسناد ثبت شود

وزیر علوم بر ضرورت ثبت وقایع دفاع مقدس در کتاب‌ها، اسناد و مدارک تاکید کرد و گفت: باید به اشکال مختلف نسل جوان را با ارزش‌های متعالی دوران دفاع مقدس آشنا کرد.

شهدا

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر منصور غلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با خانواده‌های شهیدان حمید رضا اسداللهی، شهید مدافع حرم و محمد زارعین، دانشجوی بسیجی شهید که در عملیات کربلای ۸ به فیض شهادت نائل آمد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها که در منازل شهیدان در جنوب تهران انجام شد، دکتر غلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور این نکته برای امت اسلامی است که هر وقت با اتحاد و انسجام در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، موفقیت‌مان تضمین شده است.

وزیر علوم با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس از برترین جوانان کشور بودند، گفت: اینکه فردی از روی اختیار قبول کند و در راه دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات، جان خود را در طبق اخلاص به پیشگاه خداوند متعال هدیه کند، امری متعالی است.

وی خاطرنشان کرد: باید به بزرگداشت این ایام به مناسبت یادآوری دوران دفاع مقدس و مجموعه مدعی دموکراسی و حقوق بشر علیه مردم کشورمان توجه ویژه‌ای کنیم.

وزیر علوم همچنین بر ثبت وقایع وتاریخ دفاع مقدس به اشکال گوناگون در کتاب‌ها و اسناد و مدارک مختلف برای آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با ارزش‌های متعالی آن دوران تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدارها معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، رئیس سازمان بسیج دانشجویی، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دکتر غلامی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.