صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تخصیص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش

معاون اشتغال اداره کل کار و رفاه اجتماعی اصفهان خبر داد

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از پارسال تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش دستباف اختصاص یافت.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از پارسال تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش دستباف اختصاص یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،‌ سید کمال الدین میرهادی صبح پنجشنبه در نشستی با تولیدکنندگان فرش دستباف اظهار داشت: یکی از طرح هایی که در جهت حمایت از کار آفرین ها داریم طرح اشتغال فراگیر است که با هدف توانمندسازی نیروی کار و تامین منابع مالی به اجرا درآمده است که در قالب اجرای این طرح از سال گذشته تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش دستباف در سطح استان اصفهان اختصاص یافته است.

وی طرح تولید مبتنی بر قرارداد را یکی دیگر از طرح های حمایت از کارآفرین و تولید کنندگان دانست و گفت: در این قرارداد فرآیند کلی خدمات فنی، آموزشی، مشاوره، تأمین مواد اولیه و تامین بازار فروش در یک برنامه تجاری تعریف و مشخص می شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت استان اصفهان در تولید فرش دستباف اظهار داشت: اجرای طرح مبتنی بر قرارداد سبب باقی ماندن صنعت فرش دستباف خواهد شد.

وی گفت: این طرح در چارچوب‌های مشخص و با نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان به اجرا درخواهد آمد.

میرهادی با بیان اینکه دولت اعتبارات قابل توجهی را درحوزه روستایی اختصاص داده ولی از این منابع ۶۰ الی ۷۰ درصد نتیجه مطلوب حاصل می شود، ادامه داد: معمولا تسهیلات در بخش هایی از تولیدات دامی و کشاورزی هزینه می شود که بازار فروش قابل توجهی ندارد.

وی اضافه کرد: این طرح ارتباط پایداری را بین تولیدکنندگان روستایی و خریداران شهری ایجاد کرده و تولید کننده و خریدار از کیفیت و بازار فروش محصول تولیدی مطمئن خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.