صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / برخی از مدیران خراسان شمالی هنوز جنگ اقتصادی را درک نکرده‌اند

استاندار:

برخی از مدیران خراسان شمالی هنوز جنگ اقتصادی را درک نکرده‌اند

استاندار خراسان شمالی گفت: احساس می‌کنم هنوز برای برخی از مدیران این استان جا نیفتاده است که در جنگ اقتصادی قرار داریم.

خباز استاندار خراسان‌شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا خباز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اینکه اگر در هشت سال دفاع مقدس همه دست به دست یکدیگر نمی دادند در حال حاضر خبری از ما و این نظام نبود، افزود: آثار و تبعات جنگ اقتصادی بسیار بدتر از جنگ نظامی است چرا که برخی از خانواده‌ها در حال تارو مار شدن هستند و این امر به علت آن است که نتوانسته‌ایم بازار را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: از شرایط بازار ناراضی هستم و باید بازار کنترل شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تمام وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند، ادامه داد: تقاضا می‌کنم اگر مدیری تاکنون این جنگ را جدی نگرفته است آن را جدی بگیرد چراکه دشمن در این جنگ جدی است و تمام عیار ورود پیدا کرده است.

خباز اظهار کرد: مدیرانی که هنوز گزارش رفتن و سرکشی از شهرستان ها را ارائه نداده اند، ارائه دهند چراکه وقتی در جنگ به سر می بریم باید ارتباطمان را با مردم بیشتر کنیم تا بتوان از مشکلات آن هاآگاهی پیدا کرد و راه حل های مناسب برای برون رفت از ان ها را بکار گرفت.

وی خطاب به مدیرانی که در محل ماموریت خود ساکن نیستند و در حال رفت و آمد هستند، گفت: این افراد اگر نمی توانند به همراه خانواده در محل کاری خود ساکن شوند اعلام کنند تا فردی دیگر جایگزین آن ها شود.

وی در ادامه با اشاره به دولت الکترونیک بیان کرد: دولت الکترونیک ایجاد شده تا در گام نخست خود مدیران و کارکنان در رفاه باشند اگرچه بسیاری از مدیران در مقابل آن ایستادگی می کنند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: مدیران از این امکان نهراسند علاوه بر اینکه موجب ایجاد سهولت در کار آن ها می شود از سوی دیگر تا مقدار قابل توجهی در صرفه جویی در کاغذ می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی ازمردم در لابه لای انجام کارهای اداری اذیت می شوند و حتی تعدادی از آن به علت وجود این مشکل ناسزا نیز می گویند، افزود: بنابراین چرا کارهایمان را انجام ندهیم که هم کار مردم به خوبی و راحتی انجام شود و هم اینکه آن را راضی نگه داریم.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک پل ارتباطی مردم و حاکمیت است، تاکید کرد: مدیران دولت الکترونیک را جدی بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.