چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / بخشنامه‌ جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده به بانک‌ها ابلاغ شد

بخشنامه‌ جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده به بانک‌ها ابلاغ شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از ابلاغ بخشنامه‌ هیات وزیران از امروز به بانک‌های عامل به منظور جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده خبر داد.

خرید و بارگیری گندم کشاورزان خوزستانی

به گزارش کسب و کار نیوز، ذبیح‌الله غریب چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: هیات وزیران برای جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده بخشنامه‌ای را مصوب و اعلام کرده است.
وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی نیز با رئیس‌کل بانک مرکزی مکاتبه لازم را انجام داده و این دستورالعمل در تاریخ ۴ مهر ماه به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، افزود: این امر یک فرصت برای بخشودگی خسارت کشاورزان است زیرا تاکنون هیچ بانک عاملی این مهم را نمی‌پذیرفت.

غریب تصریح کرد: اکنون مطابق این دستورالعمل کارگروهی در فرمانداری شهرستان‌ها شکل می‌گیرد تا بانک‌های عاملی که در حوزه کشاورزی تسهیلات ارائه دادند و کشاورزان دچار خسارت شدند، همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان نیز در این خصوص گفت: مطابق این دستورالعمل مانده بدهی مشتریان به مدت سه سال بدون سود تمدید می‌شود.

هوشنگ طاهری‌ میرقائد با بیان اینکه خسارت دیدگان بخش کشاورزی شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی دراین بخش و خدمات کشاورزی هستند، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استانداری مناطق و شهرستان‌های مشمول را به بانک‌های عامل اعلام می‌کند که کدام مناطق خسارت دیده هستند و پس از تایید در کارگروه مربوطه، کلیه اقساط بخش کشاورزی با هر مبلغی که تا تاریخ ۶/۶/۹۷ سررسید شده باشد، مشمول این دستورالمعل می‌شود و مهلت اجرای آن نیز تا پایان آذرماه امسال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.