صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه ها درمدارس سیستان و بلوچستان توزیع شد
۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه ها درمدارس سیستان و بلوچستان توزیع شد

۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه ها درمدارس سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: 70 هزار پاکت به منظور جمع آوری کمکهای دانش آموزان و والدین آنان همزمان با مرحله دوم جشن عاطفه ها بین دانش آموزان مدارس این استان توزیع شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مهدی عبادی اظهار کرد مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه ها ۱۱ مهر در ۶ هزار و ۵۰۰ مدرسه این استان برگزار می شود و دانش آموزان کمکهای نقدی خود را که در پاکت ها قرار داده اند به این جشن اهدا می کنند.
وی افزود: این نهاد از مجموع افراد زیرپوشش به ۳۴ هزار دانش آموز نیز خدمات رسانی می کند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۸۱ دانش آموز در مقطع ابتدایی و ۱۴ هزار و ۴۹۲ نفر در مقطع متوسطه اول و دوم مشغول تحصیل هستند.
مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها شهریور امسال در استان برگزار شد که مردم نوعدوست استان ۲۹ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
وی اظهار داشت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۸۱۹ هزار ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود با همکاری موسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه شاهد افزایش آن باشیم.
عبادی افزود: خیران می توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌ های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان کمک ‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز یا از طریق سامانه پیامکی #۳*۵*۰۵۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.