صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / پذیرش ۱۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
پذیرش ۱۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

پذیرش ۱۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش 1500 دانشجوی ورودی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو ۶۰ درصد را دختران و ۴۰ درصد را پسران شکل می‌دهند.

دانشجویان پزشکی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد آقازاده در خصوص برنامه ستاد استقبال این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید کار خود را از ابتدای مهر ماه جاری آغاز کرده است و مطالب مربوط به معرفی دانشگاه، معاونت‌ها، مدیران گروه و فعالیت‌های تشکلی دانشجویان در ستاد استقبال به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: دانشجویان در ستاد استقبال با فعالیت‌های دانشجویی مانند فعالیت‎های فرهنگی، هنری، ورزشی، مشاوره، تشکلی، صنفی و … آشنا می‌شوند و اساتید راهنما نیز با حضور در محل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تلاش دارند تا سئوالات آموزشی این دانشجویان را برطرف کنند.

آقازاده اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی، شوراهای صنفی، نشریات دانشجویی و واحد مشاوره همتایاران دانشگاه هر کدام در این ستاد دارای غرفه‌ای برای معرفی خود به دانشجویان و جذب آن‌ها هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیان کرد: در مراسم روتینی که تحت عنوان جشن ورودی‌های جدید هر ساله در دانشگاه برگزار می‌شود، از دانشجویان و والدین آن‌ها دعوت شده و آئین‌نامه و مقررات دانشگاه برای حضار بیان می‌شود و در ادامه معاونت‌های مختلف دانشگاه به معرفی خود و مسئولیتی که در قبال دانشجویان بر عهده دارند، می‌پردازند.

آقازاده افزود: در ادامه فرصتی در اختیار مسئولین تشکل‌های مختلف دانشجویی که تمامی این برنامه‌ها با مدیریت دانشجویان و فعالیت دانشجویان فعال در دانشگاه اجرایی می‌شود، داده خواهد شد تا در زمان مشخص با معرفی حوزه فعالیتی خود دانشجویان را بر اساس توان و علاقه جذب فعالیت‌های خودجوش دانشجویی کنند.

وی از توزیع فرم‌های واحدهای مختلف دانشگاه از جمله واحد مشاوره در میان دانشجویان خبر داد و گفت: این فرم‌ها جهت آشنایی با توان و استعدادهای خاص دانشجویان لحاظ شده است تا با شناسایی توانمندی‌های دانشجویان بتوانیم در زمینه‌های مختلف امکان بروز و شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان قدیمی دانشگاه از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و دانشجویان ورودی جدید نیز از شنبه هفتم مهرماه کلاس‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.