صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / اسکان یک میلیون گردشگر در مراکز اقامتی سرعین
اسکان یک میلیون گردشگر در مراکز اقامتی سرعین

اسکان یک میلیون گردشگر در مراکز اقامتی سرعین

سرپرست معاونت صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 300 هزار گردشگر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافتند.

سرعین

به گزارش کسب و کار نیوز، صغری فرشی در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین میزان اقامت در هتل آپارتمان‌ها به ثبت رسیده است، افزود: در این ایام اشغال مراکز اقامتی  65 درصد محاسبه شده و امسال با رشد حضور گردشگران در شهر سرعین مواجه بودیم.

سرپرست معاونت گردشگری و صنایع دستی استان اضافه کرد: سرعین یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور بوده و سالانه میلیون‌ها گردشگر به آن سفر می کنند بطوریکه در نیمه نخست سال میانگین اقامت در مراکز اقامتی سرعین هشت هزار نفر در روز است.

فرشی اضافه کرد: این شهرستان نه تنها در فصول گرم سال بلکه در فصول سرد نیز مورد استقبال گردشگران است و پیش بینی می شود در زمستان امسال نیز شاهد حضور گسترده گردشگران در این شهر توریستی باشیم.

وی با تاکید به اینکه سرعین علاوه بر ۱۲ مجتمع آبگرم معدنی به لحاظ گردشگری تاریخی و طبیعت گردی نیز آثار متعددی دارد، اضافه کرد: در برنامه های جدید معاونت گردشگری در نظر داریم ظرفیت ها و توانمندی های جدید شهرستان را معرفی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.