صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / آیت الله طباطبایی‌نژاد: خون شهدا باعث نابودی دشمن می‌شود
آیت الله طباطبایی‌نژاد: خون شهدا باعث نابودی دشمن می‌شود

آیت الله طباطبایی‌نژاد: خون شهدا باعث نابودی دشمن می‌شود

امروز، اصفهان میزبان پیکر پاک کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز، محمد طاها اقدامی و شهید محمد تقی کریمی از شهدای مدافع حرم بود.

تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز

به گزارش کسب و کار نیوز، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، امروز (پنج شنبه) در مراسم تشییع کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز با قدردانی از حضور مردم  در این مراسم گفت: خون شهدا باعث می‌شود تا دشمنان اسلام حقیر و نابود شوند.

آیت الله طباطبایی نژاد با محکوم کردن این حمله تروریستی در اهواز افزود: از خداوند متعال خواستار براندازی چنین انسان‌هایی پلید در کشورهای اسلامی هستیم. امیدوارم خداوند به همه ما توفیق مقاومت در مقابل دشمنان اسلام را عطا کند.

وی با بیان این‌که قطعا این خون‌ها در سربلندی نظام جمهوری اسلامی اثر می‌کند، ادامه داد: زیر بار ذلت نخواهیم رفت و آماده این مصیبت‌ها هستیم، اما نباید خون شهدا را پایمال کرده و این خون‌ها را فراموش کرد.

امام جمعه اصفهان با بیان این‌که مرگ با عزت به زندگی با ذلت را ترجیح می‌دهیم، گفت: تسلیت ویژه‌ای به پدر و مادر این شهید چهارساله دارم و امیدوارم خداوند این شهید را ذخیره قیامت آنها قرار دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز؛ این مراسم با حضور پر شور مردم اصفهان از مرکز توانبخشی شهید مطهری به سمت پل خواجو انجام شد. پیکر شهید خردسال محمد طاها اقدامی در زادگاهش در شهرستان میمه و پیکر شهید مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان آرام می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.