صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می‌کنیم
عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می‌کنیم

عباس: تا تحقق اهدافمان ایستادگی می‌کنیم

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: مساله فلسطین در دشوارترین شرایط قرار دارد، اما فلسطین تا تحقق اهداف خود ایستادگی خواهد کرد.

محمود عباس

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از النشره، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: مساله فلسطین در حال حاضر در شرایط بسیار دشواری قرار دارد، اما ما ناامید نشده و تا تحقق اهداف و اصول ملی خود برپایه آزادی، استقلال، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ایستادگی خواهیم کرد.

وی ضمن سخنرانی در میان هیاتی از فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: واشنگتن با تصمیمات خود از جمله به رسمیت شناختن قدس به عنوان “پایتخت اسرائیل”، انتقال سفارت از تل‌آویو به این شهر اشغالی، حذف پرونده آوارگان از میز مذاکرات و قطع کمک‌ها به آژانس بین‌المللی امداد و کاریابی فلسطین (آنروا) خودش را به عنوان تنها میانجی روند صلح کنار گذاشت و در نتیجه ضرورت برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح با خروجی تشکیل مکانیسم بین‌المللی برای حفاظت از روند صلح ضرورت دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: نمی‌توان در برابر اقدامات خطرناک اسرائیل مانند ادامه‌ سیاست شهرک‌سازی و حمله به فلسطینیان سکوت کرد. ما تلاش خود را در همه سطوح و با اتخاذ تصمیمات برای حفاظت از ملت خود و حقوق آنها براساس قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.