صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق

رئیس دانشگاه ایلام خبرداد

برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق

رئیس دانشگاه ایلام از برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجو در رشته مطالعات عراق خبر داد و گفت: رشه حقوق بین‌الملل نیز از رشته‌هایی است که متقاضیان زیادی دارد و امیدواریم شاهد همکاری وزارت علوم برای تحقق این خواسته‌ علمی باشیم.

رئیس دانشگاه ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «محمد علی‌اکبری» در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم ، برگزار شد، اظهار کرد: انشگاه ایلام مصمم است با بهره‌گیری از مزیت‌های منطقه‌ای مانند مرز برای خود ماموریت تعریف کند و در این راه گام بردارد.

علی‌اکبری با اشاره به وجود دانشکده نفت و گاز در دانشگاه ایلام و تناسب آن با پتانسیل‌های استان، گفت: با همکاری اعضای هیئت علمی در این دانشکده گام‌های بلندی برداشته شده است.

رئیس دانشگاه ایلام تاکید کرد: دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و به توسعه‌ متوازن کمک کند و دانشگاه ایلام نیز این هدف را وجهه‌ همت خود قرار داده و در این راه نیز موفقیت‌هایی کسب کرده است.

«احمد کرمی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: همه‌ دلسوزانی که دل در گرو توسعه استان دارند به نقش مهم دانشگاه در این زمینه واقف هستند.

وی با تاکید بر حرکت بر مبنای آمایش سرزمین و نقش دانشگاه در تدوین و طراحی این سند، تصریح کرد:دانشگاه باید آموزش و مهارت توامان را به دانشجو بیاموزد و دانشگاه و صنعت باید با هم ارتباط داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «غلامرضا غیاثی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز تقارن هفته دفاع مقدس، ایام محرم و ایام بازگشایی مدارس را حاوی پیام‌های بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد دانشگاه ایلام پیشتاز بماند و به نیازهای جامعه پاسخ دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.