صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود

پایانه تاکسی

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه ۱۳ در تشریح احداث این پایانه گفت:  این پایانه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای ۴ خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

شهردار منطقه ۱۳ ،تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضاهای عمومی را انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز  به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می بخشد.

وی همچنین با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی افزود: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به تعداد۱۲ چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، رحمان زاده تاکید کرد: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر شهر، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.