صفحه اصلی / دسته بندی نشده / لغو یک نمایشگاه کتاب به‌دلیل شیوع وبا
لغو یک نمایشگاه کتاب به‌دلیل شیوع وبا

لغو یک نمایشگاه کتاب به‌دلیل شیوع وبا

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب زیمبابوه در جنوب آفریقا به دلیل شیوع بیماری وبا در مناطق مختلف این کشور به زمان دیگری موکول شد.

نمایشگاه کتاب زیمبابوه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نیوزدی، این نمایشگاه بین‌المللی و سالانه قرار بود از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر در شهر هراره پایتخت جمهوری زیمبابوه برگزار شود اما اعلام وضعیت فوق‌العاده شیوع بیماری‌های وبا و حصبه در پایتخت و چند نقطه دیگر از سوی وزارت بهداشت، مسئولان برگزاری این رویداد ادبی را بر آن داشته تا این رویداد فرهنگی را به زمانی دیگر موکول کنند. 

پلیس زیمبابوه نیز اعام کرده در ۱۰ روز آینده تمامی تجمعات عمومی ممنوع است تا دولت راهی برای مهار این بیماری‌های مسری پیدا کند. 

«جاسپر مانزانیسه» رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب زیمبابوه نیز گفت منتظر اعلام مقامات مسئول است تا با ارزیابی شرایط موجود تصمیم‌گیری کنند و این نمایشگاه به دلیل ملاحظات بهداشتی تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. 

برگزارکنندگان جشنواره ساز سنتی «میبرا» در زبمبابوه نیز در اقدامی مشابه ناگزیر شدند از برگزاری نمایشگاه خود تا مدت زمانی نامعلوم خودداری کنند. این نمایشگاه قرار بود در تاریخ ۲۱ و ۲۲ سپتامبر در شهر هراره برگزار شود. 

شیوع بیماری وبا در زیمبابوه تاکنون جان ۲۸ نفر را گرفته و پنج‌هزار نفر را هم راهی بیمارستان‌ها کرده‌ است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.