صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رییس فدراسیون سه گانه: دنبال افزایش درصد جانبازی ام نیستم/ قانون را اجرا می‌کنم

در پی ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته ها

رییس فدراسیون سه گانه: دنبال افزایش درصد جانبازی ام نیستم/ قانون را اجرا می‌کنم

محمد علی صبور گفت: به دنبال گرفتن افزایش درصد جانبازی‌ام نیستم و تابع قانون جدید منع بکارگیری بازنشسته ها هستم.

محمد علی صبور سه‌گانه

رییس فدراسیون سه گانه در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه مشمول قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته ها می شود، بیان کرد: با توجه به وضعیتم قرار بود جانبازی ام دو سال پیش بالای ۵۰ درصد باشد اما دنبالش را نگرفتم و نمی خواهم هم بگیرم. در حال حاضر ۳۵ درصد جانبازی دارم که سال ۶۵ این درصد جانبازی را به من دادند. اصلا دنبال افزایش درصد جانبازی ام نرفتم و نخواهم رفت. قانون را هم هر چه که باشد و حتی اگر قبول نداشته باشم  اجرا می‌کنم و تابع آن هستم. از این رو مشکلی از طرف من در این مورد وجود نخواهد داشت.

صبور در پاسخ به این پرسش که آیا با این قانون مشکل دارد، تصریح کرد: قانون کلا خوب است اما بهتر بود نمایندگان مجلس حداقل بهتر تحقیق و بررسی می کردند. چرا یک رزمنده که هشت سال در جنگ بوده نباید شامل این قانون باشد. این قانون ناقص است و بهتر بود نمایندگان مجلس بیشتر بررسی می کردند. با این حال تابع قانون هستم.

 او ادامه داد: حتما از قانون پیروی می کنم و شخصیتم به گونه ای نیست بخواهم به افراد مختلف یا میز و صندلی وصل شوم. من جایی کار می کنم که مسئولان مربوطه از من بخواهند.

رییس فدراسیون سه گانه در پاسخ به این پرسش که پس از رفتن از فدراسیون بازهم به این رشته کمک می کند، تصریح کرد: حتما کمک می کنم. کاری به فدراسیون و قانون و وزارت ورزش ندارم. من حمال نظام بوده ام و تا آخرین لحظه هم خواهم بود. برای من هزینه شده و این بی انصافی است بگویم چون دیگر رییس فدراسیون نیستم کمک نمی کنم. هر روز به فدراسیون می آیم و اگر موردی باشد کمک خواهم کرد. ما سه گانه را از صفر به اینجا رساندیم و کم کم برخی مشکلات را حل کردیم. این دیگر هنر مدیریتی وزارت ورزش است که تلاش کند تا این سه گانه که روی ریل افتاده بازهم به حرکتش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.