صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رضایی: به ۲۱ مدال طلا دوومیدانی‌کاران در پاراآسیایی امیدوار هستیم
رضایی: به ۲۱ مدال طلا دوومیدانی‌کاران در پاراآسیایی امیدوار هستیم

رضایی: به ۲۱ مدال طلا دوومیدانی‌کاران در پاراآسیایی امیدوار هستیم

سرمربی تیم ملی دومیدانی معلولان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی گفت: تمام تلاش‌مان بر این است که در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی تعداد مدال‌های طلای خود را از ۲۱ مدال افزایش دهیم و خود را به سکوی قهرمانی نزدیک کنیم.

دوومیدانی معلولان

بهمن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در ارزیابی از وضعیت دوومیدانی‌کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: در سومین دوره بازی‌های پاراآسیای ما با ۶۱ دوومیدانی کار( ۴۳ ورزشکار مرد و ۱۷ زن) در بخش معلولان شرکت خواهیم کرد که نسبت به دوره قبل ورزشکاران بیشتری راهی جاکارتا می‌شوند.

وی گفت: برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی و فراهم کردن شرایط بهتر برای دوومیدانی کاران اعزامی به سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی، تمرینات دومیدانی‌کاران به مدت یکسال است که به صورت غیرمتمرکز زیر نظر مربیان تیم ملی در شهرستان ها برگزار می‌شود و سعی کردیم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط خوبی را برای این تیم از نظر امکانات و تجهیزات فراهم کنیم تا با آمادگی خوبی راهی جاکارتا شوند. در حال حاضر نیز هیچ کدام از ورزشکاران آسیب‌دیدگی ندارند و در آمادگی بالایی بسر می‌برند.

رضایی اضافه کرد: در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی ۸۳ دومیدانی‌کار شامل؛ ۶۱ ورزشکار جانباز و معلول و ۲۲ دوومیدانی‌کار نابینا و کم‌بینا در مسابقات شرکت خواهند کرد که حضور بانوان در این دوره نسبت به دوره قبل رشد چشمگیری داشته است. ما در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون با ۶۰ ورزشکار معلول و نابینا و کم‌بینا حضور داشتیم که این دوره به ۸۳ نفر افزایش پیدا کرده است. همچنین در دوره قبل کاروان دوومیدانی ایران موفق به کسب ۱۸ مدال طلا در بخش جانبازان و معلولان و سه مدال طلا در بخش نابینایان و کم بینایان شد که در مجموع با کسب ۲۱ مدال طلا و چندین مدال نقره و برنز بعد از چین در جایگاه دوم قرار گرفت. سعی داریم در این دوره از بازیهای پاراآسیایی تعداد مدال طلای خود را از ۲۱ مدال طلا افزایش دهیم و جایگاه خود را به سکوی قهرمانی نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان خاطرنشان کرد: چین قهرمان پارالمپیک دوره قبل و رقیب اصلی ایران در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی است و ما برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی را با این تیم خواهیم داشت. البته چین با تعداد ورزشکاران بیشتری نسبت به ایران در این بازی‌ها حضور دارد و این شرایط را برای بازیکنان ما سخت می‌کند، البته ناامید نیستیم و امیدواریم در پرتاب نشسته، ایستاده، دوی سرعت و پرش طول مدال‌های خود را افزایش دهیم و جایگاه بهتری را نسبت به دوره قبل برای خود رقم بزنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکلی از نظر امکانات و تجهیزات برای تیم دوومیدانی اعزامی به بازی‌های پاراآسیای جاکارتا وجود دارد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و تلاش‌ها و زحمات مربیان شهرستان‌ها تا به امروز شرایط خیلی خوبی را برای تمام دوومیدانی‌کاران اعزامی از نظر تجهیزات و امکانات فراهم شده و امیدواریم با کسب بهترین نتایج جوابگوی زحمات باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.