صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حماس: عباس قبل از سخنرانی در سازمان ملل زمینه وحدت را فراهم کند
حماس: عباس قبل از سخنرانی در سازمان ملل زمینه وحدت را فراهم کند

حماس: عباس قبل از سخنرانی در سازمان ملل زمینه وحدت را فراهم کند

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین باید قبل از سخنرانی به نمایندگی از ملت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، زمینه وحدت ملت فلسطین را فراهم کند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بهتر بود ابومازن قبل از رفتن به مجمع عمومی سازمان ملل، زمینه وحدت جبهه داخلی فلسطین را فراهم می‌کرد و با اقداماتی مانند لغو مجازات‌های نوار غزه، توقف تمامی اقدامات اتخاذ شده در راستای محدود کردن آزادی‌ها، توقف همکاری‌های امنیتی و دیدار گروهی یا جداگانه با جبهه دموکراتیک، جبهه خلق، جهاد اسلامی و حماس، خود را نماینده واقعی ملت فلسطین می‌کرد.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی اعلام کرد که اراده ملت فلسطین و رشادت‌ها و ایثارگری‌های ارزشمند آن خیلی بزرگ‌تر از آن است که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خود را در جریان سخنرانی‌ در سازمان ملل نماینده آن معرفی کند.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس تأکید کرد: کسی که می‌خواهد به پایداری ملت فلسطین ضربه بزند و فاقد محبوبیت و پایگاه مردمی است، استحقاق نمایندگی ملت فلسطین را ندارد.

محمود عباس روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.