چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / مایکروسافت به زودی Office 2019 را به بازار عرضه خواهد کرد
مایکروسافت به زودی Office 2019 را به بازار عرضه خواهد کرد

مایکروسافت به زودی Office 2019 را به بازار عرضه خواهد کرد

شرکت مایکروسافت در خبری اعلام کرد که در چند هفته آینده نسخه ی جدیدی از نرم افزار Office 2019 را برای کاربران خود به بازار عرضه خواهد کرد.

به روز رسانی نرم افزار OFFICE 2019
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، مایکروسافت امروز از نسخه جدید Office 2019 رونمایی خواهد کرد و طی هفته های آینده این نرم افزار به بازار عرضه خواهد شد. این نسخه به روزرسانی شده مخصوص کسب و کارهای متفاوت و کاربرانی است که هنوز از سرویس ۳۶۵ مایکروسافت استفاده نکرده اند و بهتر است که به زودی از این ویژگی استفاده کنند. نرم افزار Office 2019 در به روزرسانی جدید خود از افزونه های جذاب برای مایکروسافت ۳۶۵ رونمایی می کند و در این به روزرسانی شاهد افزونه هایی برای برنامه های Word ، Excel ، PowerPoint ، Outlook ، Project ، Visio ، Access و Publisher خواهیم بود.

افزونه های جدید نرم افزار OFFICE 2019
در نرم افزار Office 2019 طرح های جالبی وجود دارد که برای هر یک از برنامه ها متفاوت است. شرکت مایکروسافت بیشتر تمرکز خود را روی برنامه Word گذاشته و برای این برنامه ارتقاها و همچنین مترجم جدیدی آماده سازی کرده است. در برنامه PowerPoint هم افزونه هایی مانند پشتیبانی از طرح های ۳D ، ویدئوهای ۴K و چند مورد دیگر تعبیه شده است.

افزونه های جذاب OFFICE 2019 ویژه کسب و کارهای مختلف
برای کسب و کارهای متفاوت هم از افزونه هایی مانند Exchange Server 2019 ، Business Serve، SharePoint 2019 و Project Server 2019 رونمایی خواهد شد که می تواند برای کسب و کار و کاربران کاملا کاربردی و جذاب باشد. نرم افزار Office 2019 برای اولین بار به صورت تبلیغاتی طی چند هفته آینده برای کاربران رونمایی خواهد شد.

کیفیت نسخه جدید نرم افزار OFFICE 2019
این نسخه جدید از Office خیلی با ارزش به نظر می رسد، زیرا افزونه های بیشتری به این برنامه اضافه شده که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و آنها با استفاده از این نرم افزار ، کارهای خود را به خوبی پیش ببرند. مایکروسافت طی ماه های اخیر تلاش کرده تا بتواند بهترین محصولات را به بازار عرضه کند و در این بین تمرکز خود را روی این نرم افزار گذاشته است.

قطعا طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد مایکروسافت و محصولات جدید این شرکت خواهیم شنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.