صفحه اصلی / اصناف / برقراری حدود صنفی از مطالبات مهم اصناف است
برقراری حدود صنفی از مطالبات مهم اصناف است

نماینده اتاق اصناف ایران در تهران:

برقراری حدود صنفی از مطالبات مهم اصناف است

نماینده اتاق اصناف ایران در استان تهران ، شهرستان اسلامشهر گفت: اصناف به عنوان حلقه ی واصل تولیدکننده و مصرف کننده جایگاه ممتازی در امنیت اقتصادی، فرهنگی واجتماعی دارند اما هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وحید مهرپویان طارانی افزود: تلاش های زیادی برای حل مشکلات اصناف از جمله کاهش مالیات و ایجاد امنیت شغلی اصناف صورت گرفته اما به نتیجه دلخواه نرسیده ایم و مطالبات اصناف به قوت خود باقی است .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، وی تصریح کرد: رعایت سقف و حدود صنفی که معیار مهمی برای کسب وکار بود و به نوعی در امنیت شغلی اصناف نقش داشت، از قانون برداشته شده و مشکلات بیمه ای اصناف نیز حل نشده است. اکنون برقراری حدود صنفی از مطالبات اصلی اصناف است. مهرپویان طارانی اظهار کرد: باید شرایط کار و فعالیت اصناف به بهترین شکل ممکن فراهم شود تا رونق اقتصادی در تولید، اشتغال و بازار ایجاد شود ضمن اینکه احقاق حقوق اصناف باید به عنوان یک اصل مهم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد. نماینده اتاق اصناف ایران در استان تهران با تاکید بر اینکه باید مطالبات اصناف دیده شود، افزود: بی شک اصناف و بازاریان شهرستان قلپ تپنده جامعه محسوب می شوند و حضور با نشاط و پرشور بازاریان در محل کسب وکار باعث ایجاد فضایی مملو از نشاط وشادابی در جامعه است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.