چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / نماینده نطنز:با راه اندازی کسب و کار های نوین، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود
نماینده نطنز:با راه اندازی کسب و کار های نوین، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود

نماینده نطنز:با راه اندازی کسب و کار های نوین، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس گفت: با راه اندازی کسب و کارهای نوین و اینترنتی زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل نطنزی فراهم شود.

مرتضی صفاری

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی صفاری نطنزی امروز(سه شنبه) در حاشیه حضور وزیر ارتباطات در نطنز،  اظهار کرد: با راه اندازی کسب و کارهای نوین اینترنتی زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل در نطنز فراهم شود.

وی افزود: زمینه ایجاد چنین کارهایی، افزایش زیرساخت های ارتباطی است که با همکاری وزیر این مشکلات رفع و راه برای راه اندازی چنین کارهایی هموار خواهد شد.

نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: امروزه راه اندازی کارهای الکترونیکی و اینترنتی هم در جهان و هم در کشور ما رونق گرفته و از آنجایی که بیکاری در بین جوانان وجود دارد راه اندازی چنین شغل هایی می تواند باعث کاهش نرخ بیکاری شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ظرفیت های شهرستان نطنز برای ایجاد اشتغال، ظرفیت گردشگری این شهرستان است که به خوبی از همه ظرفیت های آن استفاده نشده است.

صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: نطنز به مانند موزه ای زنده است که دوران های مختلف تاریخی را در دل خود جای داده و می توان آثار چندین دوره تاریخی را در کنار یکدیگر مشاهده کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های دقیق و خوب از این ظرفیت استفاده کنیم و رونق اقتصادی را در شهرستان نطنز به وجود بیاوریم.

رتبه اول نطنز در ضریب تلفن ثابت در کشور

همچنین یوسف حسنی بافرانی- فرماندار نطنز، اظهار کرد: شهرستان نطنز با ضریب نفوذ ۱۰۶ درصدی تلفن ثابت و دارا بودن ۳۸ هزار و ۱۹۵ مشترک تلفن ثابت، رتبه نخست را در کشور دارا است.

وی افزود: در بخش اینترنت پرسرعت نیز همه شهرهای شهرستان نطنز و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره مند هستند که جای امیدواری دارد.

فرماندار نطنز گفت: در مجموعه شهرستان نطنز ۴۷۹ کیلومتر راه شامل، آزادراه، راه اصلی، فرعی و غیره داریم که بخش اعظمی از آنها دارای آنتن دهی قوی خطوط تلفن همراه هستند.

حسنی بافرانی تصریح کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری به مسافت ۱۰۰ کیلومتر از نطنز تا اصفهان و ۷۰ کیلومتر از نطنز تا کاشان به جز سه روستا همه روستاهای شهرستان به فیبر نوری متصل هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.