صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نقوی حسینی: رئیس‌جمهور پاسخ سنجیده‌ای به یاوه‌گویی‌های ترامپ داد
نقوی حسینی: رئیس‌جمهور پاسخ سنجیده‌ای به یاوه‌گویی‌های ترامپ داد

با اشاره به سخنرانی روحانی در سازمان ملل؛

نقوی حسینی: رئیس‌جمهور پاسخ سنجیده‌ای به یاوه‌گویی‌های ترامپ داد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنان رئیس‌جمهور در مجموع عمومی سازمان ملل را سنجیده و دقیق خواند و گفت که این سخنان پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های ترامپ در سازمان ملل بود.

نقوی حسینی

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور بعد از یاوه‌گویی‌های ترامپ و سخنان سخیف او از تریبون سازمان ملل با بیانی سنجیده و دقیق مطالبش را در محورهای مهمی مطرح کرد که از جمله آن عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین‌المللی بود. اینکه کشورها بدانند آمریکا عهدشکن است و پایبندی به تعهدات ندارد.

وی افزود: یکی دیگر از موارد مورد اشاره رئیس‌جمهور، مقابله ایران با تروریسم بود که اخیراً شاهد حمله تروریستی در کشور ما و شهر اهواز بودیم که همه جهانیان به تروریستی بودن این اقدام اعتراف کردند. این حمله نشان داد جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم است.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور موضوع گفت‌وگو را متذکر شد آن هم برخلاف ادعاهای بی‌اساس آمریکایی‌ها که فقط مدعی مذاکره و گفت‌وگو هستند. رئیس‌جمهور نشان داد گفت‌وگو نباید با طی کردن تشریفات و پروتکل خاصی باشد. می‌توان از همین تریبون سازمان ملل هم صحبت کرد. حرف‌های ترامپ و روحانی نوعی گفت‌وگو است.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره وضعیت یمن و فلسطین گفت: آقای روحانی به مشکلات منطقه از جمله یمن و فلسطین و مردمان مظلومشان اشاره کرد که جنایاتی علیه آنها توسط گروه‌های تروریستی و با پشتیبانی آمریکا صورت می‌گیرد. سخنان رئیس‌جمهور سنجیده و بر محور منافع ملی ایران بود که پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.