صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / احتمال سقوط مشکی‌پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال
احتمال سقوط مشکی‌پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال

احتمال سقوط مشکی‌پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در صورت رای کمیته انضباطی به عدم حضور مشکی‌پوشان در بازی با ملوان، این تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کند.

فریبرز محمود‌زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: با توجه به این که باشگاه مشکی‌پوشان باید برای کسب مجوز بازی اقدام می‌دکرد، اگر رای کمیته انضباطی دال بر عدم حضور مشکی‌پوشان در دیدار برابر ملوان باشد، این تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کند چون دومین باخت انضباطی ۳ بر صفر مشکی‌پوشان خواهد بود ولی تا زمانی که کمیته انضباطی رای ندهد نمی‌توانیم درباره این مساله نظر بدهیم.

او ادامه داد: طبق قوانین جدید آیین نامه انضباطی، رئیس کمیته انضباطی یک ابلاغیه برای باشگاه مشکی‌پوشان فرستاده است که درباره این مساله از خودشان دفاع کنند. ارائه دفاعیه هم باید تا ۴۸ ساعت پس از صدور رای باشد. در این زمان اگر دفاعیه ارائه شد که بررسی می‌شود ولی اگر دفاعیه‌ای ارائه نشد، کمیته انضباطی با جمع‌بندی پرونده به احتمال زیاد رای به عدم حضور مشکی‌پوشان خواهد داد و با این رای این تیم به دسته سوم سقوط می‌کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در پایان اضافه کرد: در آن سه بازی که کمیته انضباطی به باشگاه مجوز موقت بازی داده بود، طلبکاران تیم شاکی بودند که چرا اجازه بازی به این تیم داده شده است. در این بازی هم به خاطر بدهی‌های تیم، مجوز بازی صادر نشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.