صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست
سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست

معاون اقتصادی استانداری قزوین گففت: با واگذاری اختیارات بیشتر به استانها هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری در حمایت از تولید و کارآفرینان پذیرفته نیست و با آن برخورد می کنیم.

منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با دادن اختیارات بیشتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مسئولان استانی شرایط بهتری برای تصمیم گیری ایجاد شده است که باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: با داشتن اختیارات بیشتر دیگر هیچگونه سهل انگاری و کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید تلاش ما بیشتر شود تا کارها با سرعت بهتری انجام شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: با کمک بانکها و دستگاههای اجرایی ذیربط باید نحوه پرداخت تسهیلات با روشهای روان تری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

حبیبی یادآورشد: با توجه به شرایط حساس کشور باید عزم همه مسئولان حمایت جدی از کارآفرینان باشد تا هیچ متقاضی کارآفرینی احساس نکند بانک مانع فعالیت انهاست.

وی اظهارداشت: امروز هر کسی که برای اشتغال و تولید و کارآفرینی در کشور تلاش می کند باید با جدیت حمایت شود و به عنوان رفع تکلیف تلقی نشود.

حبیبی گفت: اگر بانکها در کنار دستگاههای اجرایی قرار گیرند و عزم آنها حمایت واقعی از تولیدکننده و کارآفرینان باشد می توانیم با کم کردن مشکلات اقتصادی به رونق اشتغال هم کمک کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.