صفحه اصلی / دسته بندی نشده / امیر نعمتی: منطقه خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد
امیر نعمتی: منطقه خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد

امیر نعمتی: منطقه خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «منطقه خوزستان تا کنون درس ‌های زیادی به دشمنان داده و از این به بعد نیز قطعا درس‌های فراموش نشدی به نیروهای شوم و تروریست خواهند داد»٬ گفت: تروریست‌ها با این کارهای احمقانه و پست، عمر خود را کوتاه می کنند و قطعا همانطور که سرکرده‌های آنها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده‌اند، درس سختی خواهند گرفت.

آرم ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز اشاره و با تاکید بر این که «این اتفاقات باعث وحدت نیروهای مسلح و استقامت ملت ایران خواهد شد»، اظهار کرد: کسانی که این کار وحشیانه و تروریستی را انجام دادند، ادامه دهندگان افرادی هستند که در ابتدای جنگ در همان مناطق به رژیم بعثی کمک می کردند؛ این تروریست‌ها همان مسیر و هدف را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: تروریست ها با این کارهای احمقانه و پست، عمر خود را کوتاه می کنند و قطعا همانطور که مسئولان کشور در پیام های خود در این باره اعلام کرده‌اند و همانطور که سرکرده‌های آنها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده‌اند، درس سختی خواهند گرفت. منطقه خوزستان تاکنون درس‌های زیادی به دشمنان داده و از این به بعد نیز قطعا درس‌های فراموش نشدنی به نیروهای شوم و تروریست خواهند داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.