صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون‌های ریزگرد با فناوری‌های زیستی
اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون‌های ریزگرد با فناوری‌های زیستی

اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون‌های ریزگرد با فناوری‌های زیستی

از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به منظور تثبیت کانون‌های بحرانی گرد و غبار با استفاده از فناوری‌های زیستی فراخوانی برای ایجاد پایلوت پژوهشی منتشر شد.

ریز‌گردهای سیستان

به گزارش کسب و کار نیوز کارگروه محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی فراخوانی اعلام کرد که برای اجرای مدل‌سازی، طراحی و ایجاد پایلوت پژوهشی با هدف ایده پردازی، ایده پروری، توسعه و بکارگیری فناوری‌های زیستی در تثبیت کانون‌های بحرانی تولید گرد و غبار، کلیه پیشنهادات و طرح‌ها را تا پایان سال ۹۷ می‌پذیرد.

این طرح با هدف “تطبیق فناوری‌های معرفی شده برای شرایط محلی در شرایط مشابه خوزستان”، “مدیریت و هدایت پتانسیل‌های فناوری کشور” و “انجام تحقیقات در راستای توسعه فناوری‌های زیستی کشور” اجرایی خواهند شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، “فراهم کردن فرصت اشتغال و تولید اقتصادی با استفاده از منابع حاشیه‌ای”، “امکان‌سنجی برای ورود بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه فعالیت‌ها”، “بررسی سازگاری ارقام و گونه‌های جدید گیاهی و آبزی معرفی شده”، “آزمون راهکارها، فناوری‌ها و ایده‌های نوین مطرح شده” از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.