صفحه اصلی / اصناف / کمبود کالا نداریم مردم را نترسانید
کمبود کالا نداریم مردم را نترسانید

کمبود کالا نداریم مردم را نترسانید

نایب رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این که ذخایر و عرضه کالاهای اساسی مشکلی ندارد، گفت: نباید با جوسازی، مردم را به خرید بیش از نیاز کالاها دعوت کنیم.

متاسفانه در مدت اخیر برخی رسانه­‌ها با تمرکز روی بازار یک کالا عامل ایجاد وحشت از قحطی شدند. محمود هاشمی گفت: برای مثال مسئله پوشک تیتر اخبار شد و همه کسانی را که شاید حتی نیازی به این کالا نداشتند را نیز نگران کرد. اما این کار درست نیست و جو باید آرام نگه داشته شود تا مردم از نظر روانی آرامش داشته باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی در ادامه با تاکید بر این که از نظر ذخایر کالاهای اساسی در استان‌ها مشکلی نداریم، اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی مبنی بر این که متقاضی به فروشگاه برود و کالای مورد نیازش را پیدا نکند، وجود نداشته است؛ بنابر این با توجه به این که فعلا در ذخایر و در عرضه کالاهای اساسی مشکلی نداریم، نباید جو ایجاد کنیم و مردم را به خرید بیش از نیازشان تحریک کنیم. نایب رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به این که اتفاقات مریوان باعث شد دولت و ملت هوشیار شوند و اجازه ندهند هر محصولی از کشور خارج شود، گفت: باید صادرات کالاهای اساسی را متوقف کنیم و اجازه ندهیم اجناس‌مان را مفت ببرند. هاشمی افزود: گرانی ارز باعث شده صادرات اجناس در بنادر آزاد و مرزها به نفع همسایگان شود.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.