صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در شرق غزه
شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در شرق غزه

شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در شرق غزه

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق غزه و زخمی شدن ۱۴ تن دیگر خبر داد.

عماد داوود اشتیوی (۲۱ ساله

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در تیراندازی شب گذشته نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیان در شرق نوار غزه، یک نفر به شهادت رسید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

فلسطینیان ساکن نوار غزه شب گذشته در چارچوب ادامه تظاهرات بزرگ بازگشت تظاهراتی را در شرق نوار غزه برگزار کردند که نظامیان اسرائیلی با شلیک گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب آنان کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: عماد داوود اشتیوی (۲۱ ساله) که در جمع تظاهرکنندگان فلسطینی در شرق غزه بود توسط سربازان اسرائیلی از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفت و پس از آن به شهادت رسید.

در این بیانیه‌ آمده است که در اثر شلیک سربازان رژیم صهیونیستی به سمت تظاهرکنندگان در مناطق مختلف در شرق غزه ۲۰ فلسطینی دیگر نیز مجروح شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

پزشکان جراحت مجروحان دیگر را متوسط و سطحی گزارش کردند.

در همین حال، منابع فلسطینی نیز اعلام کردند که رژیم صهیونیستی یکشنبه با پهپادهای خود تظاهرکنندگان فلسطینی درمنطقه “ملکه” واقع در شرق غزه را هدف قرار داد.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد که یک فروند جنگنده این رژیم محل تجمع گروهی از فلسطینی‌ها که بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های این رژیم به هوا می‌فرستادند را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.