چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / سرپرست دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی منصوب شد

سرپرست دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور حکمی دکتر محسن دالبند دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه را به عنوان سرپرستی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه منصوب کرد.

دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، در متن حکم دکتر آقاجانی خطاب به دکتـر محسن دالبند آمده است: “با توجه به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، بموجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسالت می‌نمایم”.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محسن دالبند که  فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی سال ۷۱ و تخصص جراحی فک و صورت سال ۷۹ از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است، پیش از این معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و رییس و موسس بخش جراحی فک و صورت بیمارستان امام حسین(ع)  بوده است. 

 از دیگر سوابق اجرایی دکتر دالبند می‌توان به ریاست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان، معاونت اداری و مالی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ریاست مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مدیر گروه جراحی فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی همدان و همچنین ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد و ریاست مرکز بهداشت نورآباد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.