چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رایزنی دانشگاه علوم بهزیستی با شهرداری‌ برای احداث خوابگاه
رایزنی دانشگاه علوم بهزیستی با شهرداری‌ برای احداث خوابگاه

رایزنی دانشگاه علوم بهزیستی با شهرداری‌ برای احداث خوابگاه

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان این مطلب که این دانشگاه پنج خوابگاه دانشجویی در سطح شهر تهران به خود اخنصاص داده است گفت: مکاتبات بسیاری با ادارات و سازمان های مختلف همچون شهرداری‌ها انجام شده، تا آنها بتوانند زمینی را جهت احداث خوابگاه‌های مناسب و استاندارد دانشجویی، در اختیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قرار دهند.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر حسن شاکری با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی – دانشجویی  این دانشگاه در تابستان سال جاری با حمایت ریاست دانشگاه و پشتیبانی معاونت توسعه، برنامه هایی را در جهت بهینه سازی فضاهای مورد استفاده دانشجویان همچون خوابگاه ها اجرا شده است گفت: با اجرای این برنامه ها، مشکلات و آنچه به عنوان نقاط ضعف امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه از سوی دانشجویان و یا مسئولان واحدها مطرح بود، رفع شد.
 
وی در خصوص برنامه های بلندمدت معاونت فرهنگی دانشجویی درباره خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: دغدغه ریاست دانشگاه و این معاونت، ساخت و تجهیز خوابگاه های جدید برای دانشجویان است تا استانداردهای لازم برای اسکان دانشجویان را داشته و رفاه هر چه بیشتر آنان فراهم شود.
 
دکتر شاکری افزود: مکاتبات بسیاری با ادارات و سازمان های مختلف همچون شهرداری ها شده، تا آنها بتوانند زمینی را جهت احداث خوابگاه های مناسب و استاندارد دانشجویی ، در اختیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قرار دهند، اما تا تحقق این هدف، با تکمیل امکانات، بازسازی و بهینه سازی خوابگاه های دانشگاه، سعی در ایجاد آرامش و رفاه دانشجویان در مسیر ادامه تحصیل آنان شده است.
 
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با اشاره به مشارکت تمامی بخش های ذیربط و همچنین تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی برای استقبال از دانشجویان جدید، تاکید کرد: معتقدم که ” دانشگاه برای همه و همه برای دانشگاه هستند و لذا همه تلاش می کنیم تا شرایطی برای رشد و تعالی خود و دانشجویان فراهم کنیم .

دکتر شاکری افزود: همه با مشارکت یکدیگر، سعی خواهیم کرد تا دانشجویان مسیر علم اندوزی را با آرامش خاطر طی کنند و برای حضور در صحنه اجتماع و مسئولیت پذیری آماده شوند.

وی با بیان این  مطلب که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پنج خوابگاه دانشجویی در سطح شهر تهران دارد که سه واحد آن برای اسکان دختران دانشجو و دو واحد نیز برای پسران دانشجو در نظر گرفته شده است اظهارکرد: مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان از خوابگاه ها به دانشگاه و بالعکس بخش نیز مرتفع شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.