صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پاسخ اسپالتی به یک اتهام
پاسخ اسپالتی به یک اتهام

پاسخ اسپالتی به یک اتهام

سرمربی اینتر بعد از پیروزی برابر سامپدوریا تاکید کرد که خوشحالی او توهین به داور بازی نبوده است.

 

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  مدیاست اعلام کرد اینتر در هفته پنجم رقابت‌های سری A در خانه سامپدوریا به میدان رفت.

نرآتزوری توانست در این دیدار خارج از خانه با گل ثانیه‌های پایانی که بروزویچ به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد.

اسپالتی، سرمربی اینتر بعد از به ثمر رسیدن گل خوشحالی جنجالی از خود نشان دهد و داور بازی هم به خاطر این شادی خاص که آن را اهانت به داوری دانست او را اخراج کرد.

سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی درباره این سوال که آیا خوشحالی او توهین به داوری بود؟ گفت: من به هیچ کس توهین نکردم. به طرف دوربین رفتم و از خوشحالی فریاد زدم چرا که گل بسیار حساسی را به ثمر رساندیم و طبیعی است که این گونه هم خوشحال باشیم. داور چهارم به من گفت که خوشحالی من مبالغه‌آمیز است اما من چنین چیزی را رد می‌کنم و به کسی توهین نکردم.

او درباره این بازی، اضافه کرد: این دیدار شخصیت تیمی ما را نشان داد. ثابت کردیم که کیفیت لازم را داریم و ناامید نخواهیم شد. بازیکنان اینتر برای پیروزی در این دیدار جنگیدند. ما نیاز به پیروزی داشتیم و با تلاش زیاد به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

اسپالتی در پایان، گفت‌: مشاهده این همه خوشحالی و انگیزه شوق من برای کار کردن را بیش‌تر می کند. من دوست دارم به جای تاکتیک بازیکنانم این‌گونه انگیزه داشته باشند.

اینتر با پیروزی که در این دیدار به دست آورد هفت امتیازی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.