صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / متراژ حفاری چاه‎های نفت و گاز به ۱۰۰ هزار متر رسید
متراژ حفاری چاه‎های نفت و گاز به ۱۰۰ هزار متر رسید

با تلاش حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران

متراژ حفاری چاه‎های نفت و گاز به ۱۰۰ هزار متر رسید

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری اعلام کرد که ناوگان حفاری این شرکت در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۰ هزار متر چاه‌های نفت و گاز حفاری کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمیدرضا خوش‎آیند گفت: با تلاش شبانه‎روزی متخصصان و کارکنان عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در پایان روز جمعه (۳۰ شهریورماه) متراژ حفر چاه‎های نفت و گاز به یکصد هزار و پنج متر رسید.
وی افزود: حفارمردان سختکوش این شرکت موفق شدند عملیات حفر ۷۳ حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور را تکمیل کنند و برای بهره‎برداری در اختیار شرکت‎های متقاضی قرار دهند.
خوش‎آیند اظهار کرد: از مجموع چاه‎های حفر شده ۳۵ حلقه توسعه‎ای/توصیفی و ۳۸ حلقه تعمیری بوده است که ۴۷ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۱۱ حلقه در پروژه‎های شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۹ حلقه در قالب پروژه‎ای است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری، با بیان این‎که در نیمه نخست امسال، حفاری ۹ حلقه چاه ۷۵ روز زودتر از برنامه تعریف شده پایان یافت، گفت: این موفقیت از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه، ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.
وی افزود: با اجرایی شدن قرارداد حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، ۲ دستگاه حفاری سنگین خشکی این شرکت در استان‎های خوزستان و فارس وارد مدار عملیات شد.
خوش‎آیند یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر ۷۳ دستگاه حفاری فوق سنگین، سنگین و سبک دارد که از این تعداد ۷۰ دستگاه خشکی و ۳ دستگاه دریایی است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت: صادرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.