صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / ماجرای بستری شدن نایب قهرمان کشتی المپیک در بیمارستان
ماجرای بستری شدن نایب قهرمان کشتی المپیک در بیمارستان

ماجرای بستری شدن نایب قهرمان کشتی المپیک در بیمارستان

پیشکسوت کشتی ایران و دارنده دو مدال نقره المپیک و یک مدال نقره کشتی آزاد جهان در بیمارستان بستری شد.

عسکری محمدیان

به گزارش کسب و کار نیوز، دراینباره اظهار کرد: عسکری محمدیان بعد از ظهر دیروز(شنبه) در حالیکه در سالن کشتی جهانبخت توفیق ورزشگاه شیرودی حضور داشت دچار کسالت شد که بلافاصله با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی وی به بیمارستان ابن سینا منتقل شد. با انجام ام آر آی و سیتی‌اسکن و بررسی توسط پزشکان متخصص مغز و اعصاب مشخص شد خوشبختانه وی مشکلی ندارد و به احتمال فراوان امروز (یکشنبه) از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی افزود:زمانی که علی رفوگر مدیر سالن کشتی توفیق با من تماس گرفت بلافاصله بر بالین او در دفتر این سالن حاضر شدم. یک سمت بدن محمدیان بی حس شده بود و اختلال بینایی نیز پیدا کرده بود به همین خاطر پس از اقدامات اولیه پزشکی سریعا وی را به بیمارستان منتقل کردیم و اقدام فوری در انتقال او به بیمارستان و اقدامات پزشکی لازم باعث شد خوشبختانه وی دچار مشکل نشود. خدا را شکر بررسی‌های پزشکی نشان داد وی مشکل قلبی و مغزی ندارد و فقط از ناحیه چشم دچار مشکل جزئی شده که برطرف خواهد شد.

ملک محمدی در پایان گفت: رسول خادم رییس فدراسیون کشتی علی‌رغم اینکه در خارج از کشور حضور دارد بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع ۲ یا ۳ مرتبه با من تماس گرفت و بر آمادگی فدراسیون کشتی برای انجام هر گونه مساعدت درباره عسکری محمدیان تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.